Svar på tal.

Hahaha skrattar dig rakt upp i ansiktet.
Så du menar att jag inte ändrats, vad fan vet du om det ??

Du kommer å påstår saker som inte stämmer här. Om din mamma dött kanske du hade fattat ett å annat men du bara klankar ner. Visst du vet att jag sagt det men det e fan inte jämt, å inte så ofta som du tror. Du verkar tro att jag e den enda som sagt det med.

Hundra på att du sitter å snackar skit om mig med, skulle inte förvåna mig för sån e du iaf.
Du kan ju ta å tala om när jag sa det senast då ??
Jag har seriöst annat att bry mig om.
ta dig i kragen för fan å kom tillbaka när du kan erkänna att du själv snackar skit med !!

Och snälla nån, alla i klassen har väl snackat skit nån gång. Tror du jag snackar skit jämt, det verkar fan så. men så är det fan inte. Då kan du ju när du ändå e i farten tala om vilka jag snacka skit om !!

- jag har sagt vad ja tyckt i just det ögonblicket som jag tyckt det, det betyder inte att jag tycker det jämt.

Och nu säger du ju själv att du e tjock, lilla vän, om jag säger det så e det inte skit utan fakta eftersom du står för det själv.

men om du nu så gärna känner för att få all skit " som inte ens existerar " kan vi ordna det.
Jag har vart helt neutral om och mot dig, tills nu.

Men vad kul att du letar efter skitsnack, hittat nåt mer eller ?? alltid kul å veta, å snälla mistolka inte min humor, det kan ju riktas åt din fördel.

och allt som sägs i klassen e inte sant heller, ta det med en nypa salt du, det gör jag.

Puss på dig ! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0