Tisdag.

Fettisdagen, Min bästis 19 års dag, Mattias namnsdag.
P.s där det står Bild, där skall det vara bild, men det funkar inte att ladda upp jut nu så bilder kommer .

Började morgonen med att nästan missa bussen, glöm då inte att jag redan var sen, måste åka halv 8 tåget för att komma i tid. Men idag blev det dispans.

Hade prov på Geografin, vilket jag inte pluggat på. Men hellre ig än skolka från det.

Efter det hade vi Filosofi, tro fan inte att jag somnade igen XD.

Sen hjälpte Molle mig att öppna på Norrg för att leta efter min I-pod.
Hittade den där uppe ;D. Har aldrig vart så glad i hela mitt liv !!

Sen gick vi och tittade på skor.
Vi var inne på Scorette, så hittade jag en väska jag skulle köpa, gick runt med den i butiken och så när Madde provat klart skulle vi gå vidare, ut går vi och 3m från butiken stannar jag upp och skriker, jag fick med väskan ut !
Jag skyndade tillbaka, och sa som det var, Jag skulle ju köpt väskan.
Så tillsist fick jag köpt den.

( Bild)


Efter det, eller sen typ geografin hade jag så ont i fötterna att jag höll på att dö !
Så hittade jag ett par rosa tofflor, köpte dom, log och gick ut.
runt hörnet slängde jag ner mina stövlar i kassen och tog på mig tofflorna, Visst folk stirrade och så, men hellre rosa tofflor mitt i vintern än ont i fötterna.

( Bild )


Så gick vi till Hercules skor igen, skulle köpa mina andra gladiator skor.
Köpte dom och tänkte inte på att killen bara lagt ner skon i kassen och sen lådan.

Bild

Sen rakt över till Anderbergs för att köpa något att lägga under foten för att slippa ha ont. Sagt och gjort sen gick vi till Café mingon, semla å grejer. Jätte mysigt, längtar till sommaren när deras uteservering öppnar.


Gick till Gina efter det köpte en kjol och en klänning jag tänkt att ha på festen nästa helg.

Bild
bild

Sen gick vi till Hm, köpte ett par läckra strumpebanshållare matchande min bh och mina trosor.
En sjal blev det med =).

Bild
Bild

Gick tillbaka till skolan, satte oss i mysen.
Köpte lite godis, och så skulle vi kolla på skorna jag köpt.
Åh herre gud sikket skrattanfall vi fick när vi såg att killen gett mig 2 höger och en vänster sko !
Jag´skämtar inte nu, han hade inte ens öppnat lådan utan bara hämtat ett par och la ner provskon med, så i morgon är det jag som går tillbaka med den =).

bild på de 3 paren

Jag satt själv kvar i mysen när Madde gått. Tog halv 4a tåget.

Träffade Philip i Kungsbacka, najs ! Satte oss inne och väntade på bussen, så såg vi en bekant filur.
Eller hur philip ;).
Fredrik Hl.
Mjaaaa vet inte om han kände igen mig eller inte, var ett j*vla tag sen vi sågs.

Kom hem iaf, har just vart ute med Kenzie, nu skall det pluggas för fulla muggar !.



Mikael Molin Dagens hjälte !!

Tack för hjälpen :D





Grattis BÄSTISEN !!



bild


// Over and out from a little mad girl .

- Varför går det inte att Ladda upp bilder ????

- Vad då, det var ju såhär du ville ha det, nu fick du det, inte nöjd, ah men det är inte mitt fel !



Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera :)

2009-03-02 @ 17:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0