Torsdag.

Vaknade av att Kenzie roffat åt sig min kudde, det är han väl värd men jag tog tillbaka den och somnade om runt 7.
Men halv 8 kände jag för att gå en lång runda i snön med honom, så ut går vi.

Nu skall jag äta frukost och titta på Top Model 2.
Efter det skall jag gymma.

skriver senare.

// Over and out from the iglo By M.


 Glömde skriva att jag skall till Malin senare idag, hon skall ju få sin manikyr eller vad hon nu valt.
Min första kund till p-100.


Kom precis hem från Malin, skulle ju fixa hennes naglar.
Kul, vi satt i köket och Emelie var med.  Det e så kul.
Hon tar spontant min mobil och ringer upp nån i telefonboken och skojar med dom. Malin och jag håller oss vid sidan av och skrattar lite diskret ( nej) okej väldigt mycket.

Målade som sagt naglarna.





Här borrrar jag hål i Malins nagel.



Resultatet

Piercing.
nitar
pärlor.
svart och glittrigt nagellack.



 Nu skall jag titta på film, Bring it on- into win it.


Kenzie sover längst ner i sängen, kommer snart upp till kudden igen.
Pratar med Mattias.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0