Torsdag -lite senare 19.39

Vill inleda dagens inlägg med en komentar från en anonym läsare :  Anonym om Måndag.:
Wow, "riktigt sjuk". Låter nästan som att du faktikst bryr dig om Roxana. Du är verkligen bra på att improvisera



Jag vet inte vem som skrivit den, men jag anar. Så jag vill bara säga att sist jag skrev nåt fick jag höra att jag inte fick nämna några namn, det gjorde jag inte nu.
Jag vill inte skriva vad det är, eller hur det är med denna persn för då hade jag fått höra det med.
Den som skrivit detta får tro vad han/hon vill för jag bryr mig precis lika mycket som ni skulle gjort om det vart jag istället.
Ni vet inte vad jag tycker och tänker eller ? Men ni får tro vad ni vill, ni kan inte bevisa att jag inte bryr mig.
Ja fattar inte varför (ni) ens läser denna blogg, eller varför ni ens komenterar, det stog inget som antydde på elakhet. Eller ?

Jag tycker att det som hänt är enormt tråkigt, men hon står mig inte nära så jag har ingen anledning att sitta och skriva en massa att det är hemskt och att hon måste bli bra. Jag tycker att det är det men som sagt, hon är inte min vän.

Och både Han och hon som komenterade sist frågade varför jag inte sa nåt till henne direkt, varför pratar ni inte med mig direkt då ?!
Komentera en sak här e okej, men stå för det på skolan med då, säg det bara.



Hmmmm, laddar kameran för fullt så jag kan ta kort på det nyköpta.

Köpt nytt idag med.

som sagt bilder kommer.


Skall till GEKÅS i morgon. Skall skriva en inköpslista nu ;D


´
Molle, jag kommer sakna dina lektioner. Hoppas att du får en bra resa och att det går bra på VasaLoppet !
Skall hålla tummarna och försöka se dig på Tv !
Bon voyage ( stavning? ) ♥



Madde och jag gick och shoppade en andra runda efter skolan, sen fikade vi på Cofeéhouse <3
Chailatte och paj ! Mums, i morgon drar vi ju till den stora outleten i syd :D GeKås here we come !
Tack för idag Madde .  ♥



Shopping news.
Från tisdagens shopping.

Wedins <3

Underbara lack pumps på Wedins !
Sköna att gå i med, ingen skoskavseffekt alls :D.

H&M

Underbart söt liten klänning från H&M, skall med till mallorca !



Idag :



Halsband och Rosa toffsar, somrigt och bra, fin fint till mallorca.

MQ.

Linne MQ =399 nu 149 :-
Sjal MQ = 249 nu 99 :-

Björn Borg !

MQ = björn Borg trosor = 199 :-

MQ

MQ Svarta armbandet = 279 :-
Det silvriga 349 :-

MQ

MQ ros att ha som toffs, armband eller brosch ( stavning) = 79:-
den är Corall färgad.



Underbar tunika, lagom läng för att bäras till ett par leggins. eller ett par shorts till sommaren.
360 :- nu 70 % på priset.

Gina

Magkort jacka på Gina Tricot Slutrea nu = 99 :-


Gina

Leggins med jeanskänsla !
Toppen 199 :-
Gråa <3
Gina Tricot.


Gina

Skärpet från Gina får avsluta allt.
199 :-






Nu skall kenzie och jag sova, men inte Chanelle inte hon springer i sitt Hjul.
Satt och kelade med henne idag, så söt tjej !
Klade henne på magen, hon gillade det.

Men som sagt natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0