Fredag.

Torsdag-

var ingen speciell dag alls.

Köpte lite block till skolan, och 2 par skor. Kunde inte heller låta bli att köpa ljus till mitt rum.



Helt klart guldiga sandaler för mig på mallorca. Underbara "jesussandaler".

REA.




Dagens ruinereing , 700 kr Svarta pumps.♥

 FREDAG- kommer bli den bästa i mitt liv, eller en av de bästa iaf.

Skall snart gå till bussen, spanska och p-100 möte med Angel, sen bär det av.
Skall hälsa på Rasmus med. sen skall jag hem och fixa till mig lite. Kanske kommer min favvo vän med, falkenbergarn.

Humöret är på topp, min nya I-pod är min skatt, sover med den, fulladdad med musik.


Dagens ord : det är bara med hjärtat man kan se ordentligt. Det viktigaste kan man inte se med ögonen.

* Bra, faktiskt sant med.



Saknar dig så min vän ♥
Kommer ner på Sportlovet, hoppas att du kan komma hit innan dess, Lucas.
BRASILIEN, kom hem den 26 dec åker den 13/2.

Har försökt att hitta filmklippet från Våran låt från baren.

Finns bara denna : http://www.youtube.com/watch?v=7-KZaEB2-kY&feature=related

Det kommer alltid att vara våran låt. Får så underbara minnen.
Tanto assim ♥

Äkta vänskap försvinner inte, du och jag kommer alltid att vara vänner Lucas.


Jag erkänner, ja måste bli bättre på Facebook, är aldrig inne.
Jag får ta tag i den sidan nu, det är bara bloggandet numera.

Nä jag fixar till det nu !.




LÄNGTAR !

 
SAKNAR.- Pipa ♥



RYSNINGAR.



Någon som vill följa med mig ner till Brasilien nu i Februari ??










sex on the beach


Sex on the beach ♥

Malin, Lange, Alex, Danne, Sebbe, (sebbes kompis, som ja inte minns vad han hette ), Och Falkenbergarn, och så jag kan det bli ett bättre gäng.
Ikväll kör vi :D
Första rundan bjuder jag på !!

Har tittat på en liten docka till mig.



Är hon inte söööt.

en Chihuahua/bichonfrise.
Vill ha.




// Malin A 09.
- Lägger ut en bild på kvällens klädsel senare.

- Dagens fråga : Är det tillåtet att stöta på sin lärare, om man är över 18 ?? .

Såg just att min blogg finns på google.se  : sök- malinalmquist.blogg.se
Det är stort, finnas med på google liksom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0