Fredag.

Det finns bara två ord som gäller idag, CHRIS BROWN <3 på hovet i STHLM, jag sätter mig på tåget, struntar i allt annat jag planerat <3



- Vill se dig igen !

- Men nej för jag fick inte tag på biljetter ! F@n.

Nyvaken. Pappa har åkt till jobbet, och nu skall jag äta en tallrik yoggi med färska bananer.
Healty life again. Hade faktiskt tänkt att jogga idag men  det har snöat under natten, så antingen blir det spinning eller gym.

Skall träffa Anki senare idag.

Om jag nu kommer iväg till Ikea skall jag köpa en spegel ( helfigur ) och en hylla till hamsterburen.
Annars finns det ju speglar i stan, men det är själva grejen att åka till ikea.

Skall läsa lite RÄTTSKUNSKAP och sedan förbereda min powerpoint till engelska redovisningen.
Fullt drag idag.

Skall kanske träffa min lilla ängel ikväll igen, hoppas han kan stanna. ♥
- Du betyder....vi........är......ett.

Näh nu kurrar det i magen, dags för frukost.
Den skall avnjutas med TheVoice på tv,
Snön har börjat töa bort, kanske kan jogga sen ändå ?!




(Onsdag)

Jooo då, inte helt fel dag i skolan. Varje dag med dig Madde är toppen. ♥
Längtar till måndag, då ses vi igen, och så blir det ju GeKås nästa fredag !


Dagens ord : Älska din granne men sätt upp ett staket.

// MAlin - skriver senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0