Fredag - Grattis på födelsedagen min älskade lilla mamma <3

Vaknade just, somnade från alarmet tre gånger  så förlåt Philip !

Mamma fyller år idag, så pappa, jag och Anki skall sätta blommor vid graven.Antar att det bli tulpaner, vita som är dina favoriter, Grattis på din dag mamma och glöm inte att jag älskar dig med hela mitt hjärta !


Skall äta lite frukost nu är det tänkt. Egentligen borde jag åka ner till skolan för jag behöver ett par skolböcker
Det får allt bli 11 bussen i så fall.

Skall möta Anki i stan, vi skall äta lunch och sen skall vi prova balklänningar.
Wish me luck !

Tänkte fråga Danne fall han vill gå på balen med mig =)
På Blankabalen som är den andra vi går på skall vi äta med alla lärare och de vi skall vara med på Mallorca.
Jag skall allt hitta en goodddiiie att gå med !
Får man gå med en lärare ???




.

Spa på lördag ?!
Ne men nästa helg har vi bokat ett rum på Asia Spa i Varberg med spa helg.

Mys pys.
<3
Skriver mer om detta sen.
Det blir iaf jag och jessica, kanske hennes syter tindra.
Var länge sen jag träffade dessa brudar. Men vi lovade oss själva att det skulle bli en spaweekend nån gång i livet, nu verkar det passa bra. Nu kör vi !

// den frukost ätande Malin



Tog 12 bussen in till stan.

Raka steg mot pressbyrån =)
Rasmus var där, trodde han hade slutat vid 12 typ. Vi pratade la på ??
Kul kille det där.

Bara så du vet Rasse så vill jag med ha en grov portion, ge mig det ;)
hehe.

Sen hämtade Anki och Pappa upp mig på stationen, åkte till SVAHNS och köpte en balklänning.
Så underbart vacker.
Skall köpa ett par handskar och en tiara.

Kommer bli en underbar dag den baldagen.
Hoppas att Danne säger ja till att gå med mig på den stora balen.

Skall ta kort på den, men vill inte att nån annan skall ha en likadan.
Nu kommer det inte bli så eftersom jag skall designa resten av den själv.

Skall prova den igen och fota. Lägger upp bilder här sen.

Vi skall gå på 2 baler. Den stora balen och sen Blanka balen.

Rasmus, jag önskar att du kunde vara med mig på den andra balen.
Som vänner.



Översta delen av klänningen.
Nu blir det dock inte samma färg som i dagsljus, så jag skall ta bättre kort i morgon med pappas hjälp.

Skall fixa ihop veck med hjälp av pärlor, klänningen skall bli riktigt elegant.



Som sagt det blir inte riktigt rätt färg när det inte är i dagsljus så ni får faktiskt hålla till godo.
Jag tänker heller inte berätta hur och var vecken skall sitta eller vad jag skall göra med pärlorna, det kommer ni inte få se förns i början på Juni, vill inte att någon kopierar min personliga stil.

Som sagt köpt på SVAHNS, märket är en NIXA.
Kolla in hemsidan för mer info : www.nixa.se
Priset på denna var 2695 :-




Mikael Molin, har din hundring liggandes under kudden,
Du får den på måndag ;)
Skall lägga den på ett säkert ställe så att den kommer fram i tryggt förvar.



Stannade till vid mammas grav idag och satte tulpaner. Vita från mig och blandade från pappa.
Saknar dig så mamma. <3
Som sagt grattis på födelsedagen lilla älskade mamma.





R.I.P älskade mamma !



Tack alla ni som satt in bidrag till minnet av mamma på cancerfonden.
Hoppas att fler gör det, inte bara för att hedra min mamma utan för att det kan rädda fler liv i framtiden.

Jag håller på med min fond- Elisabethfonden, den riktar sig bara mot magcancer, för idag är det såpass många som överlever tex bröstcancer, därför behöver det svårare cancersjukdomarna uppmärksammas.
Vill du vara en av de som bidrar till utveckling inom cancerforskningen, skänk en slant till cancerfonden.
Det kan faktiskt vara du eller någn i din släkt som drabbas, då vill du inte stå utan hjälp
Alla summor gör skillnad..





Har funderat på en sak.
Men jag kan inte skriva det här just nu.

Har Iaf ätit gott, och nu tittar jag och Lusse på film.
Skall gå en kvällsrunda sen, det kommer han inte gilla.
Tror 17 det, gå från 30 grader till -2 . Helt galet.

Sen blir det la till att kolla film i sängen, igen :D
Bara film eller hur Lusse.
<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0