Fredag kväll - precis kommit hem.

Jag gick till Malin, vi skulle fixa det sista där.
Så in klampar jag och det är helt tyst i huset.

Klart malin stog i duschen. Men upp går jag och bänkar mig i den genom sköna soffan. Börjar tömma min gigantiska väska, den e som ett svart hål, allt får plats men man hittar inget sen.

Så ringde vi sebbe och frågade vad som hände, tydligen skulle alla ut till Lange i Åsa.
Najs, sprang till busshållplatsen och träffade sebbe lite senare.

Av bussen gick vi och började leta efter 732, men så kom vi på att det var den vi just satt på. Så på igen och sen hem till Lange.

Satt och kollade roliga filmer på Youtube ett tag sen var det dags för ölspelet.
Och alla som känner mig vet att jag hatar öl.  Men ner skulle det, 2 burkar hann det bli. Inte så påverkad av det, lite kanske. Alex hade tur hon, drack inget. Nästa gång kör jag vatten spelet, och känner jag vissa i min närmsta bekantskapskrets blir det fler som är på min idé !


Så vi rullade bort till hållplatsen, på bussen och mot Kungsbacka.
In på Pn för toalettbesök, hmmmmm, 20 års gräns kl 10, hur fan kan det gå till. ??

Så vi gick till RumpanBar.

Lämnade in jackorna, köpte 2 cosmo, åååå nåt mer.
 Bänkade oss i fotöljerna, mys pys.

Träffade Anna Lima där inne, en sån underbart gooo tjej. Saknar den gamla goda tiden.
Hon fick mitt nummer så får vi se vad som händer.

Så försökte jag få med Rasmus in men neeeehe, han gick till PN, och när han var på väg hem tittade han förbi.
Ut rusade jag, i pumps men vad 17, där ute stog han, lille Rasmus.

Hmmm, minns inte vad jag gjorde eller om jag sa nåt dumt ( förlåt )
Men den lilla pussen på kinden minns jag för väl, den var nog inte heller meningen.
Eller jag vet inte, Rasmus du är en sjuukt bra vänn.


Sen när Rasmus gått satt vi kvar ett tag, jag ville inget hellre än att rasmus skulle varit med oss en liten stund iaf.

Efter en timma gick vi till stationen, typ 45 min tills bussarna skulle gå, så grabbarna och Alex åt var sin hamburgare.
Sen höll jag seriöst på att somna på bussen, och toakris var det med.

Vi hoppade av bussen en hålplats från min.TOAKRIS.
Men fyndig som man är löste man det på första bästa plats.Säger inte vart.

Gick förbi vårat hus, pappa var inte hemma.
Så jag å malin tänkte ta på oss termobyxer när vi skulle traska hem till henne.

Så kom pappa, körde mig och Malin till Malin, för jag hade massa grejer där.
Hem åker vi och sen är det en liten kvällstur med Kenzie.

Sen var det bara till att smsa Rasmus, danne, och Hönsmamma ( moster Anki )

Tror Kenzie somnade före mig, jag var ju tvungen att blogga först, men sen var det rakt i bingen för min del.

Tack för en toppen kväll : Malin, Lange, Alex, Sebbe, och Danne. ♥
Och Rasmus, att du tittade förbi, förgyllde en bit av min kväll. TACK.



Som pricken över i kommer 2 bilder, tror ni inte att jag glömde min kamera hos malin ??
Jojomen, som tur var tog hon 3 st. Men det man inte har i huvudet får man ha längre ner, för min del betydde det en större Bh.

Malin och Malin.

- Min bästa ♥
Du stöttar mig, och hjälper mig med allt. Tack tjejen !



- Vem som var fullast, eller är fullast struntar vi i att tala om.
Men du vet att jag vet att du vet Malin.
Först du sen jag.

Livet på en pinne. Nu skall jag sova. God natt !

// MAlin 09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0