freeedag !

Har sovmorgon idag, egentligen stör jag mig som fan på at ens behöva åka ner till skolan för en timmas spanska.
Men men,

Mitt trådlösa har lagt av igen, jag har försökt fixa det nu på morgonen men det går inte. Jag har några timmar kvar att fixa det på, men funkar det inte nu ger jag upp.


Dagens ord : Det största brott en förälder kan begå mot sina barn är att ha glömt sin egen barndom.

Gårdagens ord : Tiden är ert livs kapital. Det är det kapital ni har, och bara ni själva kan bestämma hur det skall användas.



Dags för frukost och en rejäl omgång med locktången.

Mår bättre idag, utvilad och värken är inte lika påtaglig längre.

senare idag kommer Malin förbi, förfest hos mig.
Sen åker vi in till stan, äter ute och sen blir det kanske Mingel eller PN. Vi får se.

skriver mer sen.





- Lite senare.
Medans jag ändå kommer att vara i farten med att sminka mig, tänkte ja skriva om hur man lägger den perfekta grunden. Och varför inte om hur man får perfekt målade läppar ?? Jojo men det kommer det med.



På bliden har dom målat utanför ju !
- jaja, men det skall inte ni göra, så håll till godo.

// malin a. 




Så vart sista dagen i skolan denna v avklarad .

Shoppade en stund innan jag åkte hem. Varför börjar det kännas som ett beroende ??

Nu skall jag iaf vänta på malin, så skall vi ha lite skoj.

träffade henne på bussen både i morse och på vägen hem !

Träffade Rasmus idag med. Hur kul som helst, blir så glad av att se honom. En underbarare vän får man leta efter.
Såååå, mysig kille.
Synd du åker ikväll R. annars hade vi haft kul ! Men jag skall ha kul som tusan ändå.



Jaha, då var den kvällen över.
Malin och jag förfestade som sagt hemma hos mig. Lyxglas och cider.
Sen tog vi bussen in till stan. Träffade Langeoch hans söta kompis Danne.
Snälla som dom var körde som oss till Mc Donalds, en cheesburgare och en sallad blev det.

Kul som 17 hade vi
Sen åkte vi till Pn.

Malin och jag värmnde upp med varsin Bacardi Breezer .
Sen blev det en cosmo för min del, den blev dock stående på bordet.
Så när den söta garderobs killen ställde sig bakom disken rusa jag fram, höll på att dra med soffan.
Tror ni han såg mig eller, neeeejdå.
Så besviken kom jag tillbaka till soffan med en cider.

Han och jag hade iaf ögonkontakt ett par ggr.
Tror jag skall gå dit igen, snarast.






Efter ett tag fick ja dragit i mig hela den där cosmon, herre gud vad alkoholen slog till fort.
Lange och Danne körde oss till stationen.
Självklart skulle jag ha en ramlösa, risifrutti och en tidning, tror jag frågade när du skulle jobba nästa gång rasmus ( förlåt)

Sen blev det nån form av pinsamhet, vilket jag inte tänker ta upp här alls.

På bussen hem kom det ett gäng fulla killar som hade nån form av allsång på 731 grej, fulla var dom och sjunga kunde dom inte.

Jag fick för mig att ringa en vän, Elvir. Kul. Vi la på när jag kom hem.
Malin var med och skulle hämta sin väska och så.

När hon gått ringde jag tillbaka till honom.
Låg i sängen och pratade ett bra tag.
Tröttheten kom liksom smygandes, så ja vi gav upp.
Tack för samtalet iaf Elvir.

Imorgon har jag längre hår. Det var det som skulle bli överraskningen.
Rasmus och alla andra vi får se om ni känner igen mig .



TACK FÖR IKVÄLL ÄLSKLINGAR ! ♥



Farväl korta hår
- Välkommen långa :).

Nattinatt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0