Inte alls okej faktiskt.

Okej, jag somnade la runt 11 ?
Vaknar en timma senare av att Kenzie vill ut. Tittar upp och där sitter han och gnyr i min säng.
Blir tokig, tittar på klockan och vill bara somna om.
Får honom att somna om en timma till.

Men nehe då, då börjar han skutta runt på mig. Så ja ut far vi i nattakylan.
Där gick ja i pyamas å tofflor, en syn för gudarna kan jag säga.
Men vad gör man inte för dom små liven ?.

Så nu ligger han och sover på sin kudde igen. Ser riktigt fridfull ut. Då är jag nöjd. ♥

KENZIE.


Funderar på att köpa ett nytt halsband till honom. Han passar så fint i sitt Bling Bling. I denna familjen är det sådan matte, sådan hund som gäller. ♥

Ja, jag kan inte somna om nu iaf. klockan är snart 4 och jag skall upp 5.

Skall försöka iaf.

// En sömnig, men glad Malin.




Där ser man, nu kommer tidningsbudet med. Fy, fattar inte hur han klarar av att gå upp så tidigt.
Jag hade inte ens sökt ett sånt jobb, men det är klart har man inget annat val så.

så nu skall jag fluffa till kudden igen och se till att somna.

nattinatt.

Google, modell.
 
- Måste bara säga att det armbandet kommer från H&M , har ett sånt jag med fast i turkos.♥

Så, nattinatti :)  skriver sen innan jag åker till stationen.

Dagens outfit kommer också upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0