Lördag.

Mitt trådlösa har slutat fungera helt så nu får jag anpassa mig efter pappas tider vid datorn.
Det innebär att ja kanske inte kan blogga lika mycket, så jag får helt enkelt blogga på kvällarna.
Men varje dag ändå.

Dagens ord : Glöm ej att giva men giv och glöm.


Så då har Malin Almquist längre hår.
Det är precis så  som jag alltid velat ha det.
Visst det ser inte äkta ut när 60 cm kommer under natten, men om man vänjer sig så.




Så blev det minsann.
Vad tycks ??


Nu skall jag palta på mig kläder och träffa Philip, vi skall gå till lolipop och köpa godis. Gott, gott.
Skriver kanske i morgon annars blir det p¨å måndag.

// Malin A 09.

♥ Status : jätte glad i själen <3 Tack Rasmus, hoppas att du har kul i Karlstad, ses snart. Du är en av de bästa och snällaste killarna ja mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0