Lördag

Försov mig idag !
Skit !

Var ute med Kenzie på en morgon runda nyss.

Skall åka ner till Varberg nu. Måste hälsa på Farmor och Farfar lite.
När jag kommer hem blir det mer plugg.


Hemma igen, fy vilket busväder. Fikade hos Farmor och Farfar.
Var nyss ute med Kenzie med. Gillar verkligen inte detta vädret, visserligen inbjuder det till lager på lager trenden men den vill man ju lägga på hyllan nu och njuta av en tidig vår.

Det blir till att vara ensam hemma ikväll, tänkte göra Tacos igen. Någon som vill komma över och mysa lite ??
- Ring.
- Sms a.

För er som inte sett det uppdaterade jag det jag skrev igår, batteriet i kameran var slut så jag kunde inte lägga in de sista bilderna på datorn, men nu så ligger dom uppladdae på bloggen.



Dagens ord : Rikast är den vars nöjen kostar minst.

Sitter och pluggar Rättskunskap <3 Tycker verkligen att det är toppen kul !
Superduper Kul, Mikael Om du skulle läsa min blogg ta inte detta som smör då !
Tycker verkligen om det, Marknadsföringen är också kul, men detta slår allt.

Tack för att du får mig inspirerad att plugga igen.
Älskar verkligen dina lektioner.
Vad sägs om privata ?? ;)
- Skämt å sido. men Tack som tusan för att du motiverar mig.






Är det bara jag som inte brytt mig om Brittney Spears knäppheter. Vi gör alla bort oss och här sitter vi och gottar oss åt stjärnor som gör bort sig. Det är vårat beroende av skvaller som gör att det stiger vissa stjärnor åt huvudet.
Men hon visar att hon kan, hon har kommit tillbaka.

Och just denna vecka har 3 av hennes senaste låtar hamnat i min Ipod.

* Woamanizer - http://www.youtube.com/watch?v=gZSLIq6YiRY&feature=channel
* Piece of me - http://www.youtube.com/watch?v=OwGCGCwUk74
* Break the ice- http://www.youtube.com/watch?v=4DdCFczrodc&feature=channel

När  hämden skall ta på rätt sätt, då görs det såhär. Bra Brittney.



 

SATC kväll ikväll !



Efter det får det bli en gamal kärleksfilm, antagligen Titanic.







POJKVÄNSFEBER ?!



21:46

Skall palta på mig och gå ut med Kenzie så kan han sova sen. Jag har ingen aning om när pappa kommer hem, egentligen struntar jag i det. Jag går och lägger mig vid 11 och tittar på film. Sen larmar jag och sover.

Mys när du är här baby <3

Skall kanske möta mallisen i stan först.
Det löser sig.

Men som sagt imån har jag ett å annat att ta tag i.

Anki kommer hit vid 11, sen skall jag plugga.

Hoppas, hoppas, hoppas att jag kan få flytta snart.
Hoppas.

Jag orkar inte gråta mer nu. Jag har inte ork för detta, detta är för fan den sista terminen. Jag hade nog att tänka på förra året och nu när jag för en gån skull laddat upp beter du dig som ett jävla as !





Kärlek ?
- Älskar
- Älskar inte
- Älskar
- Älskar inte
- ÄLSKAR

Hur fan kan e blomma veta?
Jag är trött på den dumma leken, nu är det upp till bevis.
Jag tänker inta vara någon annan än den jag är, duger inte det åt dig så är det inte mig du vill ha.
Det du ser, det är jag.
Det du får, det är det jag kan ge.
Men den kärlek mitt hjärta ger kan du inte se.

All du vill ha kan du få, låt mig bara få chansen att ge.
Det är just med dig, som jag min framtid kan se.





Hoppas det går bra för dig. Jag tänker inte höra av mig mer för jag vill inte.
Det kommer bli bättre då.
Blockar dig på msn, och raderar ditt nummer.

Att bara gå kommer att lösa ett och annat. Vänskapen finns alltid kvar det vet jag, men nu får det vara bra.
Jag släpper taget helt, och jag vet att du kommer få det toppen, ja önskar inget hellre.

Tack för tiden som var, Lycka till. ♣

Och snälla försök att inte höra av dig igen.




/ Malin A.

Kommentarer
Postat av: Lucas <3

Mi cariña !! Se eu nao se tanto assim, Tu eres mi mundo, mi corazion, Ate logo Malin <3

Te quiero maaas <3

2009-01-24 @ 22:36:59
Postat av: Elizan

Älskar ditt mode inl igår, skriv gärna från vilka butiker du handlat. Älskar din stil, tottalt helskön.

Lycka till med allt annat.

2009-01-24 @ 22:39:33
Postat av: Vingklippt ängel

Din blogg är toppen, läser varje dag. Vad har Rasmus tagit vägen ?

2009-01-24 @ 22:40:52
Postat av: Fina Flickan

Tack för att du ger mig en stil, jag är 15 och behöver en syster, du är verkligen den förebild jag saknat, jag ser upp till dig nu ! Tack Malin.

Och oroa dig inte över Rasmus, du har din Lucas.

2009-01-24 @ 22:43:01
Postat av: Karlsson/berg

Tjejen fan vad länge sen vi sågs nu, ta och ring nån dag vettja :D Pusspuss

2009-01-24 @ 22:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0