Lördag.

    Helt galet är det. Har nästan inte fått en blund inatt, kanske inte var bra med trådlöst iaf.  Och hunden har varit orolig de timmar jag försökt sova.

Idag skall jag på bio med Rasmus, helt okej faktiskt. Glöm nu inte att vi  är på väg att bli riktigt bra vänner.
Kan bli en bra början på en bra vänskap.

Hoppas nu bara att det blir bra. Eller..
Jo bra.


Innan jag ens kommer på tanken att börja fundera över  vad jag skall ha på mig tänker jag bara ta på mig nåt.
Man får liksom ta dagen som den kommer.

Känner mig jätte trött, sliten och framför allt " inte sugen på att göra något ". 
Usch, ne en morgonrunda med hunden nu, så kanske jag piggnar till.
Kanske.



Skriver senare.
By // M. 


3/1-09

Det slog mig just att jag helt glömt bort, jag har köpt en bok med dagens ordspråk, sanningar, tankar och citat. Vissa är verkligen kluriga att förstå. Men det är livet med. Så här kommer dagens ord : 

- Sann glädje är en allvarlig sak.

kan ju faktiskt skriva de två föregående med :

2/1 : vi är till trängselensamma i bräcklig farkost.

1/1 : Ingen dag utan ett leende.


              
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0