Måndag.

Sitter i skolan. Har turism så jag letar fakta om mitt land ( Brasilien ) .
Har fått veta att  klassen skall ner till Halmstad på Mallorca träff den 4/2 kl 09.00.

Håret det sitter kvar och Rasmus har nu sett det, vet ej vad han tyckte.
- Vad tyckte du rasmus ??

- har saknat dig som FAN.

Kungsbacka

har spanat efter dig ;) .


Jag vill inte att någon frågar mig vad jag skall göra på fredag, för jag är uppbokad upp över öronen med de bästa. Krogrunda.


Veckans låt Superhuman - Chris Brown ft keri Hilson

http://www.youtube.com/watch?v=zY8qQNqzShs


Snart Chris Brown på Hovet, längtar.






FREDAG. ♥
- LÄNGTAR.

// Malin A 09.



Har shoppat lite på rasten,  skall lägga ut bilder på allt. Hela kalaset gick på 900 :- Underbart.







Paljetter = inne Klänning = jag Rea = super Totalt 99.90 :- helt underbart.
Skall ha den på fredag ?? Tror jag iaf.
Vero Moda.




Tjockt virkad klänning, eller tröjkläning faktiskt. toppen att ha nu i regnrusket.
99 :-  var allt jag gav för den. Vero Moda.




Totalt 766 .-

nagellack 69 :-
Borste.80 :-
Naiomi cambell- at night handkräm. 145 :-
Spegel 39:-
Toffsar, hårspännen. 20 :- 15 :-
sminkväska. 49 :-
2 läppglans , maybelline 100:-, 60 :-
2 mascaror. 90 :-, 99 :-

Toppen !
Nöjd är jag iaf !


 Nu skall jag traska ut med hunden i ösregnet, sen skall jag lägga mig i badet.
Sen blir det bums i bingen.

// Malin A 09.♥

Kommentarer
Postat av: rasse

måste komentera att bilden utanför mitt jobb var riktig nice och ditt långa mörka hår... kram kram

2009-01-12 @ 22:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0