Måndag

trött.


Kenzie fyller nio idag. Riktigt stor kille nu, har köpt presenter till honom. Till frukost för hans del blir det filmjölk ( favoriten)
I eftermiddag skall han få sina presenter.

 

- Min bebis.


Dagens Ord : Det som är vart att göras är värt att göras väl.
* irländskt ordspråk.

Nu skall jag hoppa in i duschen, har försovit mig lite. Men sen bär det iväg mot Marknadsföringen <3.

Skall ju hämta mina små råttor idag med, Coco & Chanelle skall dom heta.
Malin skall följa med, tror hon var inne på en guldhamster.

- Günter skulle den heta ( på skämt ) men det kan bli ganska hysteriskt fnittrande idag när vi skall välja namn.

Det finns bara ett ord för sånna som du och det är PATETISK !

Jag klarar inte av att vara i din närhet, du äcklar mig.
Vänta du bara. Vänta.
Du är så jävla patetisk !
Inse att du beter du illa istället. Näääh fyy för faan.


Längtar efter mina bebisar nu ! snart skall dom få komma hem til mamma. ♥
♥                                                   ♥






Rasmus- vi ses sen, kram på dig.


Nu är hon hemma min lilla Coco Chanelle ♥

Malin och jag träffades på stationen ( hej rasmus) sen gick vi bort till djuraffären.
Kollade in typ 50 olika burar. Tillsist blev det en orange var.
Tunnlar, hus, hjul och massa saker ingick.

Men det var en hel del att köpa till. Hon som hjälpte oss med allt var jätte trevlig.
Hon frågade vad vi helst ville ha, en hona sa jag och malin ville ha en hane.
Vi skulle välja, jag pekade på en och expediten skulle kolla om det var en hona.
Det var det, den lilla svarta, var en hona. HOn tittade på mig direkt och ja, hon fick det bli.
Gick och konkade på burar och hamstrar bort till Kungsmässan, tror vi frågade i 5 butiker efter en stor påse, men neej det kunde vi inte få. Så in på Stadium gick vi och jaa där fick vi var sinn. En stor eloge till tjejen på Stadium.

Satte oss på busse, vad tusan kollar folk så för.

Kom hem och nu skall jag pilla ihop buren. skriver mer sen.


Nu är buren klar, maten ligger på plats och det är premiär för Coco.
Sakta men säkert. Och hoppla, nu är hon i buren ! såååå söt.

Skall ta lite bilder och lägga upp här, om hon nu tillåter att bli fotograferad.

Men det verkar inte som att mitt internet tillåter uppladdning just nu. Får ladda upp massor i morgon.
Har ju shoppat massa nytt med. Så ni får helt enkelt hålla till godo.



Läntar efter sommaren, vill gå lättklädd igen !

// en rastlös, trött och sliten malin 09.

Kommentarer
Postat av: Purple

Vad fluffig han är (:

2009-01-19 @ 09:18:20
URL: http://madelenebengtsson.blogg.se/
Postat av: amy

vem äcklar dig'?

2009-01-19 @ 20:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0