Måndag

Toppen, hade sovmorgon idag. Eller jag tog det.
Satt med Philip på bussen.

Träffade Rasmus på Pressbyrån.
Var sån lång kö, gud så bra att bara dra ett sms så han öppnar en kassa till tänkte jag och jaaa, det tog la 3 min sen var den öppen !

TACK Rasmus !


Har lite beslutsångest om vart jag vill bo.
Varberg e toppen, här finns ju de man umgås med.
Göteborg ger ju närheten till allt.
Kungsbacka har ju allt jag vuxit upp med.
Halmstad har allt !! Och det finns en jag redan " känner " där.

Kanske bara flytta nån annan stans.
Borås, Malmö ??
Jönköping ?!
Jag hamnar där jag hamnar.

Men en inneboende kanske ?
Elvir ??!
Merra `?? !



Känner mig en aning Onyttig, skippade frukosten och sitter på Norrgatan och äter  Naturgodis.
Gott, men det e nog som Rasmus säger, det där i är nyttigt, det utanför är mindre nyttigt.

Det e la typiskt, när jag hittat nåt jag gillar är det onyttigt !




Bara  några dagar kvar tills Lucas kommer hit !
Toppen, toppen, toppen.

Och det är 4 dagar kvar tills mamma " fyller år " .
Skall köpa blommor och sätta vid graven.
Fan mamma ! kom tillbaka nu, jag klarar inte av detta själv.
Pappa är som en jävla idiot.
Om du ändå levt hade det inte varit såhär.
Jag saknar dig för varje minut som går, och på söndag har det gått tre månader.
Känns så overkligt.

Men glöm aldrig att jag älskar dig, du är en del av mitt liv.
Du har skapat det jag är idag, jag skall se till att dina önskningar blir uppfyllda.

Pappa kommer inte undan, det skall du veta.
En gravsten skall du ha, din anmälan till sjukhuset tar jag tag i annars blir det aldrig av.
Bouppteckningen skall göras på onsdag, jag skall va med och se till att jag får min beskärda del.
Det skall gå till ett boende mamma, En fin lägenhet till coco, Kenzie och mig.

Skall söka till de där studierna som jag ville, sen flyttar jag till Brasilien.

ÄLskar dig. ♥

R.I.P
Mamma ♥


Nu börjar min första lektion, MF <333
Skriver senare idag.
dagens outfit :) 
 
Hej på er alla glada människor, självklart ni sura med.´
Ha en bra dag.






Klänning från H&M
Klocka - Jet Set




Min söta FaLkenBergaRe <3


Har shoppat idag, inte så värst mycket. Ett linne på gina och ett par pumps på wedins.





Här är skorna =) underbara, mallorca skall dom med till !
 11,5 cm klack <3




Har beställt linser idag, Bruna och blå/gröna.



Men nu skall jag sova, är trött på pluggandet och kommer ingen vart.

Tack för komentaren Rasmus Karlsson !

nattinatt svenska folket, och alla andra med !


// Malin A 09 . ♥

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Din önskan är min lag malin... Jag är ju din personliga service =) söt du var i morse =)

2009-01-26 @ 16:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0