Några timmar senare.

Här sitter man och har inget att göra.
det trådlösa funkar ganska bra, efter 2 ominstalleringar och ett nervsammanbrott.

Funderar på att köra upp till Lollipop och hämta ut mina paket. Kan ju vara kul , och köpa lite godis med.




Fråga mig inte, snälla för jag kommer inte att svara.
Be mig inte, för jag kommer inte att göra det.
ljug för mig, ja är dum nog at tro på det.
Slå mig, jag slår inte tillbaka.
Hata mig, jag kan inte hata tillbaka.

Bli ett med mig, och du kommer inte att ångra dig.
älska mig, och jag älskar dig mer.
Lita på mig, jag litar på dig.
Finns till för mig, och jag finns där för dig.

Såra mig, och jag gör det samma.
Lämna mig, och jag kommer aldrig tillbaka.

// Malin .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0