Onsdag 7/1 10:18

Sovmorgon idag. Helt underbart skönt.

För övrigt vill jag tacka för komentaren från ANONYM, någon gång inatt. Att du komenterade betyder bara att du visst brydde dig.


Dagens ord : Mycket våga för liten vinst, plär ingen klok, ty det vore att meta nors, med gyllene krok.


Idag väntar shopping.  Först Kungsmässan för att se om det finns nåt kul.
Sen blir det Ikea, skall förnya mitt rum lite.



Undra om jag köper lika mycket som sist eller om det helt enkelt får duga med kläder.

Vi får se, helt enkelt.



Glöm heller inte att se Grammisgalan på Tv 4 ikväll kl 20.00 ♥







Nu skall jag se till att bli klar så jag kommer iväg i tid.
// Malin A. 2009.







Cosmopolitan, min kära vän.

På fredag möts vi igen ♥

Men det räcker med ett glas av dig.
Kvällen skall bli toppen, Malin, Lange, MFL nu kör vi
Längtar.




Mot stan mina vänner, självklart kommer jag att visa vad jag köpt.

// Malin a 09. 13:09



Japp då var man hemma nu då. Ikea får bli på fredag.

Till att börja med höll jag på att missa bussen, när skall den oturen rinna av mig ??
Hann iaf med den precis.

Dagens outfit :





Dagens köp :



Många sprang runt med den lilla Gina Tricot tröjan, dock den svarta. Nu fanns denna, och jag kan bara inte med att se ut som alla andra, det är det som är stil. Att skapa en egen image.

 Stängd.

- 299 :- 
Gina Tricot.



Allt i samma veva.


Köpte för övrigt :

Svarta Leggins.

Örhängen ( bild längre ner) Pärlor och speglar.

Det randiga är en hängsle kjol. sparas till sommaren, om jag klarar det.

En svart väska, väldigt stor och bra.

En solo tidning såklart. - fuktgivande foundation på köpet.

Kjol. 
Kjolen.


Solo.





Pärlorna är de största jag haft. Längtat.
Speglarna är liksom, hur skall jag förklara ?. Jo som halv klot. Jätte fina var dom.


Jag är nöjd med detta.
Nu skall jag läsa min SOLO och dricka lite vatten.


Letar efter en kompis till min hund.
Detta är skottar ( skotsk Terrier )  precis som Kenzie.


Skotte valpar.


// Malin A.  



Kl 23:04.

Kenzie ligger och snarkar på sin lyxkudde borta vid skrivbordet, ingen rolig inne på msn, mitt rum ser  ut som ett bombnedslag och jag skall till skolan i morgon !

Dags att sova nu, skall upp 5.

Godnatt alla läsare.

// Malin A .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0