Onsdag Morgon.

Helt otroligt, har sovit hela natten utan att vakna.
Hade lite kul med Elvir igår med, han är bäst på att sms´a. Han får mig på gott humör direkt !


Rasmus, jag skall lätt söka jobb på pressbyrån ;)
Hahah, underbart !
Jag kan inte jobba med dig iaf, kommer inte få nåt gjort då. Jo då.


Skall ha spanska nu på morgonen. Tråkigt, vet inte varför jag har det. Ville läsa portugisiska  men det fanns ingen på skolan som kunde det och jag vill inte läsa det någon annan stans. Så jag har tagit tag i det själv nu och har beställt läromedel på internet samt chattar med flera Brassar.




klaga på mina leder nu. Det gör så jävla ont. Känns som att man skall bryta ihop vilken sekund som helst. Så jag var tvungen att köpa special stöd för armbågen och handleden.
Men måste beställa en tid hos läkaren så dom kan se vad det är som är fel.
Visst jag har problem med 3 av mina leder men om det spridit sig till en till kan det betyda att jag inte längre har barnreumatism utan vuxen reumatism eller polyogopit.
Jag vägrar ge mig på den biten, inte en sjukdom skall få stoppa mig från att leva mitt liv.

Jag är glad att mina vänner har full förståelse för att jag helt enkelt inte klarar av allt ibland.
utan ert stöd hade det inte funkat.

Jag är enormt tacksam för det. ♥

Hoppas bara det inte gör ont på fredag, för hur kul är det på en skala 1-10 om man är uppklädd, och så kommer man med ett armbågsskydd som täcker halva armen och sen ett handledsskydd som tar vid där armbågsskyddet slutar.
Inte så va ?? !



 Om jag säger ordet shopping, vad tänker ni då.

Idag har det bara blivit viktiga saker.

eller aa nästan iaf.


Zara.

Skit söt klänning tillsommaren.
har kostat 299 :- nu 199 :-




Min nya I-pod Touch ♥

Köpte ett par "läderlika" leggins och ett par nät.








Älskar mitt hår, och min nya tröjklänning är helt underbar, passar mig så bra.






Okej, nu är det inte kul längre. vet att jag gnällde lite tidigare idag men jag står inte ut.
Bara bröt ihop på stan, så in i helvetes ont det gjorde.
När det går ut i ryggen är det kört.

Jag vill inte att de som läser skall tycka synd om mig, tvärt om, smärtan får mig att kämpa på för jag vill inte ge upp.
Även när det är som värst, finns det lltid dagar som kan vara värre.

Livet blir inte lättre av att ge upp. Smärtan är min styrka.
Titta inte på mig som om hela min värld vore på väg att rasa samman, jag hatar det.
Visst, jag klara inte alltid av allt, men ja försöker och när jag inte kan ber jag om hjälp.




kan någon ge mig en stärkande kram ?, Någon som menar sin kram, inte bara för att gör det.

laddar inför fredagen, skall bli så himla kul.

// Malin A 09.

Rasmus.... saknade dig i dag.





Kommentarer
Postat av: Amy

gilla din blogg :D mer mode och blder på dig tack :D

2009-01-16 @ 16:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0