Onsdag.

Sovmorgon.

Sov till 8. Stressade som en liten blå för att hinna. Det var ju så att jag och Philip skulle åkt 9 bussen idag, men hans mobil la av mitt i natten så det var Morsning och goodbye till det alarmet.

Knallade iväg till bussen, i tid för en gång skull.
Köpte en IceCoffé på Pressbyrån. Nice, blir en smula hyper av det. Men det är gott =)

Kom i tid till skolan, men hör och häpna, Madde var där innan mig. Hur fan gick detta till ?! Nåt måste vart fel.

Hade Filosofi som första lektion, men jag somnade inte, måste bero på kaffet.
Kanske skall börja med det iaf.

Så traskar Mikke förbi utanför klassrummsfönstret =)
hahah, det gjorde min dag <3


Åt en sallad till lunch, (ovanligt)
Madde fluffade i sig en glass, hon e ju galen !
Jag väntar nog till mallis jag.


Hade håltimma,satt i datasalen och försökte act smart, men det var för varmt så vi gick ut och bytte klassrum.
Köpte lite godis och så körde vi igång med turism lektionen.

Satt i datasalen sen igen, jobbar ju med våran redovisning.
Så tog lektionen slut och så bar det av hem.

Pappa mötte mig i Kungsbacka, skulle ju pratat med Rasmus men rusade bara förbi.

Gick ut med kenzie direkt när jag kom hem.
Kallt som attan, men det är bara att palta på sig.

Har spenderat resten av kvällen med min engelska, skall redovisa i morgon, nu är den så gott som klar så det är bara att hugga i, i resten av allt plugg.


 Lucas esta aqui !! <33
Bilder kommer sen, det funkar inte att ladda upp just nu, vet inte varför.
det funkar med de som ligger i arkivet men inte de andra, får helt enkelt vänta.





" Varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till, å ja vet inte varför."




 Ang min mage, skall kolla upp det lilla missödet nästa v.
hooppass, att jag har fel.

Dagens ord : När lyckan vänder oss ryggen är hon inte den enda som gör det.


Känner något som jag inte vet vad det är. Men du får mig att må bra, du ser mig.



jag bryr mig nt om hur du gör det eller när du gör dt,
bara du gör dt!
du är så jävla falsk och har varit det hela tiden!
du har fan levit i dina egna lögner hela tiden och
rädd för att berätta sanningen ellerhur?
men jag är så jävla trött på ditt sätt att vara
och hela dig, du lämnar mig ifred nu föralltid fattaru?!
åååååh så jävla falsk, jag trode jag älskade dig
du ska fan hålla dig borta från mig
jag vet att du vet att det är dig jag menar, så göre bara
dt skadar inte dig själv jag lovar,
det har det ändå aldrig gjort.



Om en jag vore om en jag är,
om du bara kunde förstå,
En kort stund bara lyssna,
Det skulle göra så mkt, mkt för mig,

Jag vill ha diig men vet inte om jag kan få dig !
Jag kommer aldrig sluta önska och hoppas..

SE MIG !



// Over and out Malin A för januari 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0