Söndag.

Natt. kl 02.58

Helt otroligt, jag somnade igen, jag fattar det inte. Det e ju inte första gången jag somnar när jag är online på msn, det var tom så folk som inte känner mig så bra frågade fall jag sov " nu igen ".

- Nej jag sover inte, vilar ögonen bara.

Men det är nog dags att nana nu för kenzie drömmer högt och i morgon måste jag plugga,
eller senare idag så klart.

God natt, för ett tag, ni hör mer från mig senare idag.


07.26

- vaknat igen. Skall iofs upp om en timme, kanske är bra att somna om igen.
jag gör nog det, en timmes sömn till.


Dagens ord : Det finns så många konstiga människor, och alltid en mer än man tror.

Jag är förvirrad !

Vet inte vart jag ska ta vägen !
Vad händer med mig,
det går inte, det är förbjudet !
Men det är något med dig som gör
att jag dras till dig, jag känner dig inte..
men jag vet inte, det är något !
Jag kan inte släppa det !
Kan inte släppa tankarna på dig !
Jag vill skrika, gråta, slänga saker om kring mig !
Jag får panik !
Jag har nog med alla annan skit, allt i skolan
och massa hemma..
och så mitt i all denna oändliga röra tänker jag på dig !
Det finns hur många andra som helst , jag kan tänka på
och BORDE tänka på, men så just dig !
Men jag vet att det aldrig skulle funka, det vet jag..

Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte !

JAG VILL INTE KÄNNA OCH TÄNKA SÅ HÄR !
VARFÖR GÖR JAG DET ?

 
- Vet inte varför jag skriver om det här, det finns en person som kommer ta detta på fel sätt, en som tror att det handlar om honom, två som är stensäkra på att de handlar om dem.. ...och så finns det den personen som det hela faktiskt handlar om.


..................................................o.................................o....................................................

It's been four years since I saw the ocean
It's been five nights since I held your hand
It's been forever since we talked
the whole night through
It's been too long I need a comfort hand

So tell my love I'm leaving
I gotta find something to believe in
Tell my love I'm leaving
for the sun for the sun
A new day has begun

It's been forty nights and forty days
since I said I loved you
Took me two weeks to understand
But I just keep on searching
everywhere for something true

But I guess it all leads back to you

So tell my love I'm leaving
I gotta find something to believe in
Tell my love I'm leaving
for the sun for the sun
and the moon and the ocean
A new day has begun



Sitter och letar resa till brasilien, den resa jag tidigare tittat på har sjunkit i pris och jag funderar starkt på att ta den, men jag vill inte åka själv, därför undrar jag fall någon vill eler kan följa med.
Det blir bara över en v. Hotell bokat med hjälp av mina kontakter.

- Ring eller maila mig.


Anki, min älskade moster. Jag är så enormt tacksam över allt du gör för mig. Du är precis som den mamma jag inte längre har.
Jag vet att mamma ville att du och jag skulle lära känna varann, nu skall vi göra det.
Att du litar på mig känns bra, och jag litar på dig.
Allt som sägs mellan oss, stannar där.
Ett förtroende skapat av diamant.
Tack för allt Anki.

Ewa, jag önskar att vi bodde närmare varann. Hoppas vi ses snart igen för du betyder oerhört mycket för mig också.
Tittar förbi snart, en liten tripp till den stora staden är aldrig fel.
Och att dessutom få umgås med dig och kusinerna hade varit toppen.




Längtar efter dig så det gör ont.
behöver få bli av med all ilska, du är den enda som klarar av att hålla fast mig tills allt släpper.
Känslan av att ha någon som inte släpper taget om en, oavsett hur arg eller ledsen man är hjälper verkligen.
Jag klara inte mer, jag håller på att bryta ihop.
Jag vill bara vara i din famn nu.

Det finns ingen här så som du, jag behöver verkligen dig.
Du är den vän som kommer att betyda mest för mig i framtiden, släpp aldrig taget om mig.
Jag är inte redo att stå på mina egna ben än.


Önskar att du bodde närmre, men det hindrar mig inte.
Vänner för evigt Pedro LUCAS da Silva Alves.



Nån som känner för att gå en promenad med mig ?? Det behövs inte sägas nåt, bara tanken av att veta att nån faktiskt finns där kan hjälpa.
- Ring, smsa, skriv på msn, maila vad som helst.




 Nu är jag redigt trött på allt ditt jävla ljugande. du tror att ja inte fattar nåt va. Vart finns respekten ??
Vi har nåt oavslutat här och du skiter i det.
Jävla egotrippade fanskap.
Helt jävla rubbad måste du fan vara.
Men lev du ditt, så lever jag mitt.

När den dagen kommer då du inte har mig eller nån annan kvar, kan du fan stå där själv.
Ditt AS !

Jag hatar dig vet du det.
HATARHATARHATARHATARHATARHATAR !



- Jag är tacksam över att  jag har mina vänner, dom betyder fan så mycket mer än du. Du har sumpat allt.




Rasmus vännen, du ringde i rättan tid ! Tack för det .
 






Jag söker lägenhet.
Helst i Kungsbacka, lite utanför går också bra.
Göteborg är jag inte så sugen på, men om det inte finns något anat val så får det bli så.

Etta, eller 2a spelar ingen roll. Helst en 2a.
Mycket ljusinsläpp och möjlighet till att kunna tapetsera/måla om.


Är mycket ordningsam tjej och håller reda på mina saker, är inte stökig som person.
I lägenheten måste det få vara hundar. Jag har en hund. Om andra djur också går bra är det ett plus.

Om någon känner någon som tänkt flytta ur sin lägenhet eller vill hyra ut så är jag intresserad.
Helst vill jag ha en egen alltså inte uthyrd.

- maila gärna : [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0