Söndag.

Sovit jätte gott inatt, har ingen aning om när pappa kom hem, men det skiter jag i.

Städat buren och hela nedervåningen, snart kommer Anki hit !
Skall bli kul. Nu kom hon visst så jag skriver mer sen !



Städat undan lite av mammas jackor idag. Det är jobbigt men bra att det blir av, ju fortare det är klart, desto fortare kan jag flytta.

Behöver inte längre hyra en lägenhet utan jag skall köpa mig en 2 eller 3a.
Helt underbart. Det är precis detta som pengarna skall gå till.
Ett eget liv, bara släppa allt här, kommer aldrig komma tillbaka till Kungsbacka, den saken är säker.









En 3a innebär, ett derssing room och ett gästrum ! fatta vad underbart.
Någon som kommer och hälsar på, Merra skulle du bli inneboende eller ;)
Kommer bli så jävla bra.
Är riktigt på min idé, vilket innebär att jag skall göra allt för att få det bra.

Har redan planerat färger och inredning.
Kommer bli så jävla flott.
Välkommen till slottet :)

Madde kommer du å sover över nån helg ??
Malin du får banne mig hälsa på ;)
falkenbegaren, du kan inte motstå !
Misha , elin och malin ni e välkomna.
Philip =)
Lange och alex
Danne ;)
Lilldanne och Linnéa
Mejsam å Tobbe nu röjer vi i lyan ;)
ELVIR
Merra
LUCAS
Malla ...
asså fan det går inte att skriva ner alla, jag hoppas bara ni inte glömmer mig utan faktiskt hälsar på då och då :)



Dagens ord : Glada ögon ger din fiende bekymmer.


Nu skall jag fixa fram vad jag skall ha på mig i morgon, antagligen leopard klänningen och svarta leggins, sen får vi se vad det blir för skor, tror det blir mina kängor. Det är på tok för tidigt att å i pumps, det har man bara på festliga tillfällen ( som nästa lördag ) .

Skall plugga lite sen med, en kvälls runda med kenzie och sen skall jag ställa mig i duschen och sen bums i bingen, kanske prata lite med den finaste killen på jorden i tel ??



Jag trodde fan inte att det skulle funka, men se så bra det blev.

Lucas kommer hit nästa v också, fårfundera på om jag skall släpa med honom till skolan, kan vara lite kul faktiskt.
Han kommer fatta nada, och mina vänner med men vad 17 det e kul.

Nu har mitt liv tagit fart på riktigt. Pappa kan inte stoppa mig och jag gör som ja vill, inget olagligt ofc men ordning skall det vara.

Skönt att leva mitt liv, skolan skall jag satsa fullt ut på.
Nu jävlar.

På fredag skall jag titta på Balklänning med min moster ( pappa med ) haha, det hade räckt med Anki, pappa skiter ja i.




Vissa vill man bara inte vara trevlig mot längre, hoppas du får ett helvete senare i livet.
Du förtjänar det du gav mig, jag tog mig ur det, frågan är om du gör det !

Ta tag i ditt liv innan du sårar fler.



Älskar mina vänner, ni betyder så oerhört mycket för mig.


BVFA - eller hur !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0