Tisdag.

Riktigt irriterad  idag. '
Somnade gott igår kväll.
Vaknar vid 2 och kan inte somna om, sen gick jag och duschade, sminkade mig och tog på mig.
La mig i gen och lyssnade på musik, somnade tillsist kvart i 6 och skulle gå till bussen kavrt över 6.
Toppen morgon måste jag säga.


Tack Rasmus :)

Har nu Geografi som första lektion från kl 8.15 till 10.30. Sen skall vi ha en enda religions lektion till, det kan Susanne glömma. Madde och jag åker till kungsbacka då vi har håltimma mellan halv 11 och tjugo i 3.

Fika och shopping på hemma plan då. Någon som vill hänga på ?



Rasmus vi ses ju sen, om du vill.
Kul att du kommenterade min blogg, nu vet folk att du faktiskt existerar vilket vissa har svårt att tro.
- En Ramlösa och telenor 500 idag tack.

♥  



Haah, nu kom Malte och sa att vi skulle till ett Rengöringsverk.
Så nu skall jag och madde knata dit.

- Något knata blev det inte för madde körde. Tack ♥


Hade den förbannade håltimma idag,
Åkte till kungsbacka, shoppade och var med Rasmus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0