Tisdag.

Passar på att använda det lite mer fortgående bredbandet när pappa ändå inte är hemma.

Tänkte lägga upp bilder nu för det är det som segar ner på det hela, sen kan jag skriva om det och om dagen så håll till godo , text kommer.


Har shoppat lite nu igen.





- En helt underbar dunjacka. Precis lagom nu när vårsolen tittar fram.
VERO MODA.





- En super snygg guldig bolero. Passar till det  mesta.
H&M




- kort magjacka. Helt underbar färg. Passar bra på sommaren, eller som en färgklick på vinterfesten.
H&M




- Klänning från H&M.
Satt super fint, älskar den. Hade den på mig idag. Skall lägga ut foton på det sen.




- Dunväst.
Wilma.



- Linne, långt.
Wilma.




- Nagelbands cremé.
- Nagellack.
- Rengöringsmjölk
- Ansikts vatten.



- Jet Set klocka.




- En till Jet Set klocka. Ett armband med berloker och plånbok.





Kenzies nya halsband som han fick i present av mig !
Han passar så bra i det !.




Kenzie och Coco är bra vänner, testade att ställa ner buren lite försiktigt. Båda sniffade på varann.
Kenzie har blivit storebror.



Skriver mer senare, om jag inte somnar.
Nu skall jag ut med kenzie, pappa är inte hemma, vet inte när han kommer hem så allt är som vanligt.


 Nu tänker jag inte tåla detta mer, du kommer hem när det passar, skiter i om det finns mat eller inte.
Sen skäller du på mig för att jag ifråga sätter vart du varit ?!! Nu får det vara nog.



För övrigt har jag bokat möte med tjejen som äger trean i Varberg.Hopas verkligen att det går min väg nu. Bara så länge, i November flyttar jag ändå utomlands.

Så om någon annan vet någon lägenhet ber jag er hjälpa mig.

// Malin a 09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0