Tisdag 6/1-09 08.47.

jaha, jaa, neh fy fan. Jag har blivit förkyld på riktigt. Febern slog till någon gång på natten och ögonen rinner.
Hoppas det går över innan torsdag, kan inte missa första dagen i skolan.

Humörs status :  Lite trött blandat med en smula förvirring ( vad hände igår ) och en nypa glädje, men ett stort missnöje över gårdagen.

Har nyss bäddat klart och städat mitt rum, hur kommer det sig att jag alltid får göra det på morgonen ? Kan jag inte bara ha ordning, eller iaf städa på kvällen.


jag tänker för mkt
detta bidrar till dålig sömn
vilket i sin tur bidrar till att jag inte orkar gå upp på morgonen
det betyder att jag alltid är trött
när jag är trött är jag inte riktigt med på allt som händer
detta är ett problem.


Bevis (msn) :


Philip säger:  
hehe du tänker på allt du :P




Dagens ord :  Jag sätter mig ner ett slag tills brådskan gått över.
* Finskt talesätt


I miss that night, I miss that kiss, I miss you, I miss the time,
- Friends ? No, I know that I found a real thing, and so did you
as long as you want me to be your´s I am.

Modell ?

Hur jag än letar, vart jag än letar
finns den inte här
vilken den undrar du
Jo  kärleken

Det finns en plats
där jag fann den en gång
dit skall jag återvända
jag lämnar allt för att stanna
bara för att få känna de där fjärilsvingarna i mig igen

Du, med dina vackra ögon
du med dina kloka ord
du som bara var där
du som jag alltid kommer minnas

Man säger att tiden som flytt
aldrig kommer på nytt
visst är det sant

Men jag kommer till dig igen
denna gången lämnar jag dig inte

För du
ja endast du
ser mig för vad jag är

Inte perfekt
inte smart
inte alltid så kul
Inte snyggast

Det enda som betyder något för dig
är att jag är jag
och det är bara med dig
som jag är jag.

// Malin  A 2009  .copywrite.


- om du nu vill kopiera den så gör det, men kom ihåg att en dikt aldrig låter lika bra när någon annan har den, särskilt inte
om den man kopierat den ifrån har äkta känslor inblandade. Då skriver man en egen, det blir bäst så.




Skall gå ut med hunden nu, tror det börjar bli dags.

// Malin A för 2009.



13.22

Detta accepterar inte jag.
Jag försöker hålla ordnig på mina kläder, så när jag skall hänga in det snyggt och prydligt upptäcker jag att det inte får plats !
Kläderna får inte längre plats någon stans.
Klädkammaren är full, båda mina garderober så nu måste jag lösa detta och det är fort.



Bygga om klädkammaren till ett derssingroom ??

Hjälp ? !


Nån händig karl som kan hjälpa mig ??


// Malin ♥   I nöd !



Dagens recept :





Akohol dödar !   -   Säljes ej till minderåriga !



16:52

Men så var det så att msn krånglar igen. Kan inte komma på vad felet är, har loggat ut och in hundra gånger.
Jag kan ju se vad alla andra skriver, men inte svara själv.

Någon som kan hjälpa mig med detta ?

Så i natt när det var samma sak, kom jag på världens Ide !
- ja man får inte ha brist på fantasi i sånna här lägen.

Camen startade jag, och så vipps tog jag fram ett block, och skrev  :) toppen ide. Senare under småtimmarna började msn fungera normalt igen.

Ölen igår Btw smaka ingen vidare, blev så sugen på Elvirs Coca Cola.
Men chipsen var riktigt goda.

Så där satt jag som en å annan, och fluffade i mig chips och drack öl.
Sen kommer min underbara vän Lange och jag på iden att skriva en saga, men bara ett ord var per gång.
Jag skrattade så jag höll på att trilla av stolen !
Måste vart ölen, iaf kul var det.
Kan man spendera en måndag kväll bättre ??

- svar JO.



ja jag är iaf besviken på Msn. Tur at bloggen och allt annat på internet fungerar så jag kan trösta mig med shopping.
Eller a fönstershopping.

// Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0