Tisdag = konstig men kul dag.

Vaknade av att Kenzie morrade på pappa, vilket inte händer så ofta men jag förstår honom.
Tittade på mobilen, insåg efter ett tag att jag hade 7 olästa sms och 10 missade samtal !

Jag somnade ändå vid en rätt lämplig tid inatt ( vid 3 ) , visserligen är mobilen på dygnet runt men för tusan, ring på anständiga tider.
Om ni skall ringa, ring innan 3 för 17.

Åter till saken, sprang in i duschen. Höll på att missa att ge Coco mat ! Men det fixade sig.
Stressade med allt.





Ego pic !.
Älskar min nya mascara BTW.

Annars känner jag inte igen mig i spegelbilden längre. Jag undrar vem hon är, den där tjejen som stirrar tillbaka.
Känner henne inte, har sette henne förr men jag vet inte vem det är.



Fick till sist kommit iväg te stationen, Lyx med BIL.

Träffade Rasmus igen, hur e det möjligt ??
kul !
Köpte en Kaffe och en Ramlösa, men hör och häpna, det var en annan sort idag.

Satte mig på tåget. Och så var det signalfel i Fjärås typ.
Kom visserligen i tid till skolan men ändå, typiskt SJ.

På Geografin, hade vi genomgång av läxan, fick nya uppgifter och sen var det lungt.

Men jag tror inte att det är sant, somnade på Filosofin.Det e inte första gången under den lektionen.
Blir alltid slö på den. Köpte en sallad och fick lite energi tillbaka.

Så kom den efterlängtade håltimman.
Madde åt en sallad hon med, sen gick vi till Gina.

Fick köpt 2 armband och en väska.


24.50 :-/st.



den lilla Rosa . 49:- gick den för.


Sen gick vi till Netto, köpte en ask Chokladbollar ♥ och maränger, på vägen ut skymtar men en lustig filur. Så börjar människan skratta lite, det tog ett tag men sen så ja vem det var. Det var ju du Mikael !

Hahha, så nice, i ettan och 2an var netto som heligt för mig å madde. Vi var där varje rast.
Nu har vi inte vart där på ett tag, tyckte det var dags.

Men till skolan gick vi och satte oss i Mysen, lyssnade på musik och pratade skit.
Hon e bäst den tjejen, man kan prata om allt med henne. Inget e pinsamt.

Sen började Rättskunskapen <3
Mowrrr.
redovisade bara våran läxa, men det var lätt den roliaste lektionen på länge.
Fullkomligt älskar Rättsk....!

Satt kvar med madde ett tag i Kallax. Lyssnade på musik och diskuterade en sak.
Visst kan man se ut som en nalle ??!

Tog halv 5 tåget hem, körde som en dåre hem.Nej, lagligt.

Var nyss ute med kenzie, nu skall jag plugga.
Sen skall jag kolla på en film som heter : Tillsammans är man mindre ensam. Nån som sett den ??



Välkomnar en ny läsare varmt.

Mikael Molin :D





Nu skall jag plugga skriver mer sen.



Plugga var det ja, lite bara.
Sen blev man sittandes vid msn igen :(



Har såå ont i magen känns som sist Madde du vet, Sonny grejen.
Det får bara inte va samma sak.
Har gått upp i vikt, och magen e lite ...jaaa, den börjar ta sin form.

HELVETE !.

Hur många gånger kan man göra abort utan att riskera att inte kunna bli gravid igen ??
Man vill ju ha barn i framtiden liksom.

 Mikael Molin, om du läser detta, säg det inte till nån, jag litar på dig !



Fan !
helvete !
Jag fattar det inte.
Finns det nån, mogen vuxen som kan ta sig tid och bara prata med mig eller bara hålla om mig.
Jag är inte vuxen, jag har ingan mamma att prata med, och min pappa är inte min pappa, vem fan skall jag vända mig till nu ?!

Jag vill bara gråta ut hos nån som kan ta sig den tiden, men det finns aldrig nån.

Snälla, nu av nån gång behöver jag det som mest.


// Malin A .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0