Torsdag.

kan inte sova är så jävla arg.
Ditt lilla äckel, hör inte av dig igen ! 



Har en lagom lång dag idag. Har dessutom hållt mig på skolan för att slippa shoppa. 
banken har nu gjort så att jag inte kan ta ut pengar på kortet. ajaj.

Sallad till lunch ♥
 
När jag kommer hem skall det röjas som attans i rummet.
Sen skall jag jogga i Mårtaskogen.

Toppen dag. 






Skall lägga ut en bild på mitt senaste köp en Tiger of Sweden väska , köpt på rea 1.999 :- 







Coco chanelle mår super bra, är ute i sin bur lite mer nu. Och hon går snart att kela med. 





 // Malin. A 09.
- måste lätta mitt hjärta för nån sen.











Var med dessa 2 underbara tjejer idag.
Hanna ( falkenbergarn)
Och madde Purple





Det är så skönt att kunna spendera tid och umgås med de som kan få en att skratta på riktigt, det känns som om det var en evighet sedan jag var på gott humör.

Tack snälla ni för att jag kan få vara den jag är med er, även om jag inte är perfekt och har en del fel och brister så accepterar ni det.

Tack mina änglar.



Nu är det tänkt att jag skall sova, men det går inte. Har iaf städat klart mitt rum, coco halv sover i sin tunnel, kenzie och jag kom nyss hem fårn en kylig kvällsrunda. Så fram med skolböckerna och sen blir det till att sova, är ju ledig i morgon.

Skall in till stan och köpa en spegel till mitt rum, eller om det blir Ikea vet inte än.
Skall sova på saken, men oavsett skall jag träffa min underbara moster Anki <3.

Känns lite som att jag äntligen fått styr på mitt eget liv, vännerna är de bästa och ekonomin toppen.
Kärleken jajjemen den finns. Trodde inte att den fanns så nära mig.
Att jag hela tiden bara trott att det var vänskap, fast det var mer. Helt underbart.

Vissa har gått sin väg nu, vissa vil jag inte ens prata med.

Det kan ta en dag utan att jag hör av mig, eller kanske 3, kanske rent utav en månad eller mer.
De som vet att jag inte glömt dom, vet att jag hör av mig igen.
De som känner på sig att jag inte hör av mig mer, har fattat helt rätt.

Livet är ingen dans på rosor, men det blir hellre aldrig bättre än man gör det så, lev livet.

// Malin Almquist, något paff, något skoltrött, något kär, och liiite arg.

Kommentarer
Postat av: Purple

Brown! xD Inte den bilden! xD ... jo, okej då :D Pusspuss på dig du <3

2009-01-24 @ 20:33:19
URL: http://madelenebengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0