Torsdag.

Kl är nu 00.30 vilket innebär att det är torsdag idag.
Kenzie har lagt sig på mina skolböcker så plugga kan jag inte göra nu !!

Skall tvätta bort allt smink, kolla vad jag skall ha på mig om några timmar, sen blir det till att krypa ner i sängen och titta på film med den finaste. <3

natti natti.
Skall nog se den där tillsammans är man mindre ensam. Men eftersom bådas favorit mys film e Titanic så får det bli den, de e ju den enda som går att få portugisisk text på !



Men vi kanske hinner med båda.
Tills dess, Nattinatti ♥

Skriver sen när jag går upp vid 5 :(.






Denna är till dig, du vet vem du är.



Mamma.
Förlåt.
Jag älskar dig.


07.36

Har precis satt mig på tåget. HAr datorn med idag för jag skall ju redovisa min Engelska, skall berätta om min resa till Brasilien. Är ganska nervös, inet för att det skall gå dåligt utan mer att jag kopplar in kanonen fel.
Ja vi får se hur det går.

Men först skall jag ha Rättskunskap <33
Sen Marknadsföring <

Sitter precis utanför den " tysta " avdelningen på öresundståget. Mikke sitter där inne och spelar svåråtkommen, hahh. Känn dig bevakad Mikael. ♥
 
Nu är det ju inte riktigt så illa att jag sitter och kollar hela tiden, men jag ser dig ;D




Har inte ätit någon frukost. Inga pengar har jag heller.
Typiskt.

Ont i magen har jag med, det släpper lik´som inte.
Det är precis som sist.
Om det bara vore så väl att man har PMS !
Har aldrig haft det, men jag hoppas att det är bättre än detta.

Jag vet inte vem jag skall prata om det med.
Men men, det löser sig.

Håll tummarna och fortsätt följa detta.




I bilen på väg till stationen såg jag en krock, på den omtalade Onsalavägen.
Inte bara det, det var utryckning i stan.

Ingen bra morgon.

Själv höll jag på att köra in i ett vägarbets staket. Bländad av den mötande bilens lyktor.
Helt otroligt, skall köra runt det liksom, så inser jag att ja är uppe på gångbanan !

Tur attd et inte kom nån,.



Är nere i vaberg nu, stänger ner datorn så Skriver jag sen.
// MAlin på tåget .



Sitter på bussen på väg ut till Läjet. Har håltimma och skall slappa hemma hos Madde <3

Mitt kontokort funkar inte längre.
Men snäll som MIkael är så fick jag låna 100 :- Det räddade min dag.
Tack vännen !  ♥



Hade ingen teckning med det mobila, så på skoj stoppade jag dongeln mellan brösten, och jaa det blev full teckning. Där ser man!

Men nu skall datorn ner och jag skall vara social med Madde, skriver sen.

// Malin från 1ans buss mot Läjet.



men där ser man, hem till Madde kom vi och upp för trappan och, jaaa just det hon hade inte sina nycklar med sig.
Smaaaaart !
Så fram med en sjal å en mössa att sitta på, så började ja mumsa på min sallad. Madde hade ju redan ätit sitt mos, såå jag kunde gott och väl fluffa i mig.

Men så ringde hennes pappa, eller om det var hon som ringde, det har ingen betydelse, men samtalet ledde till att vi kom in till sist. Åt klart min sallad och smakade på en av Camillas ( Maddes mamma )  underbara bullar <3

Så skulle vi till busshållplatsen, bussen kom inte så vi började att gå mot bussens riktning bort till en tidigare hållplats, så kom den ! Toppen.

Så hamnade man på skolan tillsist.
Engelska som sista lektion.

Gick upp till banken när vi slutat och utförde några ärenden, väldigt viktiga.
Satt med Emma på tåget hem. Trevlig tjej måste jag säga.
Har aldrig lärt känna henne under dessa tre åren vi pendlat men, hon är en trevlig prick.

Träffade Rasmus inne på pressbyrån, han visade mig nåt himmelskt, nämligen den nya ramlösan med MANGO smak.
Skall ta en premiär klunk, kan den konkurrera ut Jordgubb och lime ??

Skall testa nu, sanningens ögonblick :
 öppnar korken, doftar lite udda, skruvar av helt, luktar lite Fanta Mango, Sätter läpparna mot flasköppningen lutar på den ooooccch tar första klunken .
Funderar lite och kommer fram till att den e helt okej, men smakar för lite mango.
Tror jag skall ge den ett par chanser faktiskt.





tack för att du presenterade oss för varann Rasmus !.


Satte mig på bussen på väg hem, hoppade av vid lollipop för att hämta mitt paket från Lensway.se
Sen åkte jag vidare till Statoil och hämtade ut det jag beställt från H&M för ganska länge sedan, Och lite saker från Happyhair.se också.

( Fotar allt just nu , bilder kommer )

// Malin med kameran i högsta hugg.

Tack ännu en gång kära Mikael ! Du räddade min dag. ♥



Då skall vi see vad jag har hämtat idag.

H&M .




Fick en katalog med som jag skall kolla igenom.

Sen beställde jag en väska till :




Sen kom mina efterlängtade linser !



Freshlook Dimensions Caribb Aqua.



Freshlook Colors Sapphire Blue.

Har Caribb Aqua i nu, hel sköna.
Känns lite som jag när jag ser mig i spegeln.



Kan knappt bärga mig efter att få se hur folk reagerar.
Håll i er på måndag säger jag bara =)


Nu skall jag städa mitt rum, det ser ut som ett 3dje världskrig.
Sen blir det film mys och plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0