inget viktigt alls.

varberg. By malin.  Varberg, fästnings hörnan. Tidig försommar morgon.  Lika romantiskt som det ser ut.

Minns ni ??? Jag glömmer det aldrig!

Max , Alex, Sonnyponny ( xet) , bea och jag : vi hade iaf kul.


 

Bästa vänner eller ? vi är inne på det 8 året som vänner nu.Hoppas det håller länge, för det finns ingen jag litar på så som du Malls.



MATTIAS.

Liseberg 2008. Fan vad kul det var, mattias.
Du påstår att du får minnen av att prata med mig, men ändå ville du prata när jag bad dig att inte höra av dig förns du kommit över det helt. Nu behöver du tid, vet du vad ta hela ditt liv åt att fundera för det är ingen ide att vi pratar mer, Nu börjar livet på riktigt, studenten , jobb, och allt annat. Jag hoppas att du får det bra i framtiden vännen, du kommer alltid finnas i mitt hjärta.





Mmmmmm, ne nu får det vara slut på alla ..................okej ? Madde du vet vad ja menar.





ja killar så e det, hittade detta i en tidning.





Hoppas på fler Konserter i år !  LINKIN PARK skall jag bara se.




I love it, har faktiskt kommit på 3 nya smaker, men jag tänker då inte låta Ramlösa ta del av dom, jag skall starta eget märke !  men Rasmus jag skall ha min favorit ändå.




Kärleken : kommer den så kommer den. Jag vet bara att kärleken vid första ögonkastet har hållt sig i ett år nu.




Rasmus ???




Om jag var 2008 års okrönte krogdrottning skall jag bli krönt detta. älskar att gå ut och bara skratta, träffa nytt folk och självklart gå dit med de bästa <3 Nästa fredag skall Malin och jag ut iaf.


Bloggar senare. Då menar jag med text och allt.






// Malin  A .09.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0