Senare på dagen (lördag)

Inte ett dugg nervös inför att träffa Rasmus ikväll. Det e visserligen första gången vi ses ( en längre tid ) men det får bli som det blir.

Kan inte komma på vad jag skall ta på mig, det är ju så förbannat kallt. Tacka vet jag Brasilien, där behöver man inte ha nåt på sig, och skall man ut på kvällen räcker det med en klänning eller en kjol. Toppen.

Nu skall jag åka till stan, wish me luck.



( hemma. kl.22.20 ) 


* Pustar ut totalt. Nu är det över !
----------------------------------------------

Så, jag mötte Rasmus på Pressbyrån, tog ut pengar och sen så gick vi till bion oh hämtade ut bilj.
Gick till Hemköp och köpte LAKRISAL och Vatten.

Sen satte vi oss på cafeét vid Bion. Rasmus drack världens goaste te, ärligt talat det luktade så himelskt gott. Skall prova det nästa gång, Vad hette det Rasmus ??




Klockan 6 skulle filmen börja eller a reklamen, men den får man stå ut med.
Har jag sagt att det var Australia vi skulle se ??

aja, filmen var riktigt bra, och jag somnade bara nån minut ( tror jag ), inte pga sällskapet utan för att jag var väldigt trött.

Rasmus vänstra axel är pixad.

När filme slutade gick vi till Stationen, jäkla buss som inte kan gå oftare på en lördag ! Men tur va väl det för annars hade jag inte fått köpt mitt godis ( natur ) . Det var inte det som var poängen men att Rasmus följde med var bara en bonus. Vi mötte några gulliga fjortisar på stan, herre gud.

Sen gick vi tillbaka till stationen. Jag köpte ett kontantkort, och btw så skall jag byta nummer.

Kramen innan vi skilldes åt var hmm ja helt, eller..nej.. eller aaah. Okej den var underbart mysig. En kille som verkligen kan kramas.

   IGEN :).




På bussen hem satt en full gubbe och pratade om hur osexigt det är att heta Claes ( klas ) och vara kvinna.
Herre gud vad man e jobbig när man är full. Är man inte för på, så e man off eller så e man bara pepp.


Kom hem till sist iaf.

Sitter och cam:ar men somnade till, undrar hur länge. Tror faktiskt jag skall sova nu. Kan vara bra.


Tack så himla mycket för ikväll Rasmus. Jag menar det verkligen, hoppas vi kan träffas igen, och jag hoppas att du vill lära känna mig ordentligt. Det kändes verkligen som om vi känt varann tidigare. Jag tror, eller jag tror inte jag vet att bakom den fina ytan finns en underbar vän.

 

// Malin A.      status väldigt glad.       3/1-09    ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0