010609

Oohlala. Sovit som en stock, vaknade med ont i magen igen. Dessutom har jag försovit mig så den var en rejäl snabb dusch och sen på med nåt bara.Sitter och funderar på om man borde smörja in sig med sololja idag ?!
Får fundera på det ett tag. Hoppas bara på att jag hinner få lite naturlig sol idag innan duschen.

- Jag måste vara den enda 19 åringen på jorden som fortfarande har nallar i sängen :O men bara på dagen typ hahah

Dagens dresscode =)







- Peace !

- Jeans shorts köpta på Gekås ..fy vad jag skämdes över det :P det var hela jeans men nu mera är det lite Gekås by Malin typ =)
- Tunika  mammas vet inte vart ifrån den kommer, frågade aldrig ......
- Armband, den med peacemärket är ett av 6 st från oxxo, det med fyrklövern 2 silvirga och en rosa länk från mallorca, sitter ihop.
- tatueringar ala mallis and sweden :P
- Jeanskvaj .... minns inte en gammal gooding
- Väska, köpt i varberg.
- Skorna från scorette

Nu har jag bestämt mig, ingen skola idag, sätter mig på biblioteket och skriver klart uppsatsen till Gerdis !
Så nu vet alla det. Sen sätter jag mig på bryggan vid fyren och njuter av en tidning och det fin fina vädret.
Saknar mina solgaljor bara !!  Måste hämta dom hos malin snabbt som attan. Behöver ha dom i morgon ;) 
 

- Grattis på namnsdagen Mamma och farmor och alla andra Gun där ute !

Ojoj titta på klockan, haha, snabba på nu va, vi hörs senare.
Ha en bra dag
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

gaaad ja tkr du e mkt finare i ditt korta vanliga hår:) äre en riktig tatuering eller är det en sån du vill ha ?

du borde lägga upp mer dagens outfit tkr jag :D

2009-06-01 @ 17:20:47
Postat av: Céline

Guud vilka fina armband! Vill ha! <3

2009-06-01 @ 20:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0