05-06-09 22:48

Nehe nu är det dags att sova ordentligt för imorgon blir det mkt drag i baren. Och tro inte att jag kommer sova gott mellan fredag och lördag snarare tvärt om, kommer vara så nervös över att Mattias kommer hit.

Chanelle har påbörjat sin nattliga motion, tror att jag kommer somna ifrån det. Kenzie kom just hem efter att ha vart ute med pappa i regnet, och alla ni som har hund, eller ni som ändå vet hur våt hund luktar förstår hur det luktar i mitt lilla rum just nu.... fy tusan. Han får inte sova i min säng i natt iaf. Men de är nog ingen risk för han har redan lagt sig på sidan och somnat.

Dags för mig med nu, bort med sminket och borsta de vita och sen ner i bingen.

Sov så gott nu alla där ute och farmförallt alla ni som skall ta studenten i morgon, jag önskar er ett strot lycka till och hoppas verkligen att ni får en superduper dag :D Några av er får jag chansen att fira den med.

Puss och kram...
Imorgon kommer det bilder på vad man kan ha på sig som gäst när någon tar studenten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0