Aj massa aj !

Kvällen igår började skit bra, då jag och Malin satt nere på utholmen och njöt av solen och sommaren. En varm sommarkväll helt enkelt, som gjord för mys.

Vi korkade upp några cider och väntade på Tobbe och Danne :D

Hade bannemej inte träffat Tobias på ett år !!!   Galet !!  Inte igen nu får det fan hålla hahahaha.

Dom kom och vi satt och lyssnade på musik, drack och åt vindruvor samt snackade skit, massa härligt. Så slog mina cider till iaf och, ja ganska kul hade jag iaf, tror att de andra var roade av mig heheh.
- Tror ni inte att danne tappa sin mobil igen, den gled hur snyggt som helst ner i vattnet, illa illa :/   Inte igen typ !

Malin skulle hem så vi följde henne en bit sen gick vi vidare mot mig, hämtade en BiB  hemma.

Gick ner till Rydet fotbollsplan och satt på läktaren, massa mys. Där kommer minnes luckorna iaf. Men mitt ögonbryn, mina händer, rumpan och låret har fina sår just nu -.-   Vad i helvete hände ??

Första kvällen och jag förstörde den sooom vanligt !
Tror jag grät eller nåt, jag ville inte att Danne skulle se mig sån, jag hatar det.  Jag försöker alltid framstå som den vuxna men se som det går. Fy fan.

Minns att jag trillade på nåt fult sätt ner för betongläktaren och trillade med en glas flaska som gick sönder, vilket resulterade i att jag låg i splittret !
- Tack för hjälpen Tobbe och Danne.


Massa förlåt om och om igen !
LOve you guys !


Bilder från kvällen, bara trevliga sådana iaf.



Dress code

Shorts H&M
Tröja Gina
Skor    Vedins
Solbrillor  Indiska
Armband blandat, dior, oxxo mfl.
Halsband, studentpresent från Daniel...Älskar det !!






- Dannes skor, tobbe med röd tröja, och den som ligger där vet jag inget om ;D


- Söta, underbara, urgulliga och BÄSTAste Dannen på jorden !


- Byström, Tobbe, hahahah så sjukt underbar kille :D


Ja minnen finns, tur man har kamera iaf :D
Tack för igår mina Bästa !! 

Tobbe
Danne
Malls
NI e bäst
massa kramar ♥

 // Malin, den mindre välmående


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0