Bara bilder från studenten !


- Min skumpa :D

Falkenbergareeen <3   

Nere vid hamnen, väntar på båtrna.
Linda.

- Calle, Carl, Carl pedal.


- Hanna, falkenbergaren, och jag :D På båten !



På teatern, på andra våning samt sjävla avslutningen.


-Malin och Ragnar spelade och sjöng så fint !


På Harrys för middag :D





Skolan för en sista klasstimma, presentöppning för Gerd och utspring !



- Jag och Hanna :D

UTSPRING !!

- Lilldanne =)
- Bästis !

- Pappa med såklaaart =D

Flakåk !

- Tu 3   Woooo fy fan vad vi 'är braaaaaa !

- Vem vill gå i ettan nu INGEEN INGEEN, Vem vill gå i tvåan nu INGEEEEN INGEEN, Vem vill gå i trean nu Alla Alla, Vem vill ta studenten nu ALLA ALLA VIIII !!


- Den korta tjejen där, närmast den gröna preseningen e jag det :D Yaaaay !





Tack klassen för 3 underbara år !

Inga bekymmer mera eller vad säger ni.....
Tack också för en underbar dag och ett underbart slut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0