Buss, bästis, piercing och tattoo tid, picknick.....

Tog som sagt bussen in, Malin mötte mig på stationen så gick vi till Two hearts i Kungsbacka, tatuerar och piercing studion nr 1 <3   gick runt där inne i säkert en timma och kollade på alla tatueringar och piercingar !! 

Hämtade inspiration till min nästa gadd. Och lilla oskuldsfulla Malin beställde tid för piercing i läppen !!  Hejhå, jag följer med henne dit på tisdag :D

Sen gick vi tillhemköp och njöt för fulla drag av kylan där inne. Köpte en baguette, tzatsiki, vindruvor och en fin fin sallad. Så satte vi i solen på gräset bakom fyren, toppen mys !!
Åt och lyssnade på sommarlåtar. Som det skall vara när man är bästisar.

Toa och drick besök på fyrens restaurang !!  Sen lite foton i parken framför å rusning till bussen för att komma hem.

Nu sitter jag här och skall välja mellan alla 1000 kort vi tagit idag, men jag lägger det i historiens ordning, lättare för er att följa då =) :

Tatueringarna vi tittade på:



Fåret är till Lange :D


På hemköp :




- Favoriten på sommaren, på torget !!

Picknick :







Toa å läsk å parken framför fyren :




Hemma ...


- Fina bussar vi har va ??



Bäst av allt är den fina bästisen som finns här ute :D
Love ya Malls BVFA !!!


Puss och kram

Kommentarer
Postat av: siwan

maow gud va mys det vart malls:D du är världens bästa bästis<3 BVFA kramisar!

2009-06-04 @ 02:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0