Cherry cherry bombom <3

Ja gårdagskvällen blev lite för mycket den med, men inte så som i måndags som tur var ! Jag skall skärpa mig nu för tusan !
Inget mer innan Midsommar kommer jag med, jo men visst, ah hjälp mig va !


- Alla är vi söta när vi vaknar XD
Min prins ;)



- Goa gubbar e vi alla :D

Ja det var som sagt en hemma fest och en övernattning som vart ganska kort, är hemma nu, skall vila lite, tack Dellie för bakistabl nu känner man ju inget alls !
Skall nog köra på dom ....när jag skall dricka då.......inte ofta !

Nu blir det en dusch sen lite B U S = brun utan sol, men bara på benen ! skall ha en sexig liten sak på mig på midsommar ju =)

Hörs sen puss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0