Chokladtoppar i solen...

Åkte 7 bussen i morse, hann i tid till bussen. Då var den såklart sen, Philip skrämde skiten ur mig när han ringde och sa att han inte åkte med den. Jag blev nästan lite arg, där hade jag stressat för att hinna till skolan och så var inte han med. Men det var han som tur var !

Skrev en utvärdering i MF och Rättskunskap, lämnade in böckerna och det sista i Filosofin.
Satt i receptionen med Annelie och pluggade lite. Så kom det massa barn in, det kryllade av dem, de hade någon rundvandring.

Efter att ha kramat om Rektorn gick jag och Philip till Pressbyrån och köpte frukost.
Satte oss inne på stationen för klen som jag är gnällde jag på att det var kyligt i vinden!!
Fin utsikt där inne må jag säga :D  
Så kom den där gubben, han glodde rakt ner i mitt linne.. fy fan... skabbigt !
Börjar fundera på om jag borde klä mig annorlunda :O ????
Nej jag ändrar inte på mig för det, killar/män får helt enkelt sluta glo...lite iaf ^ ^

Så satt jag kvar på Kba station ett tag å väntade på bussen.
Nu är jag hemma igen.
Skall sola lite... skall inte ha en bikinirand när jag har balklänning så ni fattar .....Topless :S   vågar man det !! Jaaaa ....
hmmm får se iaf.

Balbiljetterna är hämtade och klara, schemat för söndagen kommer senare.

Nu mat, sen hunden, sen sola och städa som tusan sen !!!

Ha en bra dag och grattis till studenten alla studenter !!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0