Då skall vi se vad vi har ....

Då jag är en människa som har hela rummet med sig tänkte jag att vi skulle ta en titt i Malins väska idag.
Spännande ?? Hahahh....

Idag var det lilla väskan :






- Rosa dag/anteckningsbok
- Plånbok från Bozzini
- I-pod 8gb
- Våtservetter doftar frukt och bär.
- Fickspegel.
- Läppglanset !
- Compeed skoskavsplåster, har även andra i den lilla asken ett måste
- Brevlådenyckeln.
- Busskort  och  100 kort
- Mina pilotgaljor
- svart toffs
- Mobilen min =) <3
- Kameran med såklar !!



På tal om att se vad vi har .... MIn garderob svämmar över måste bli av med skiten !!
Malin och jag skall dock ha en kväll nu te sommarn när vi gör om gamla kläder så gott de går så det ser nya, gamla, trasiga, oanvända ut ....allt som går att göra. Sen hamnar resten på Blocket eller om någon läsare skulle vara intresserad av att köpa. Har tex en väska med prislappen kvar som jag aldrig använt ... sugen ??

Så var det dags att röja lite i rummet igen, tänker fan ta garderoben med !!  Nu jävlar åker skiten !
Och shit det började just hagla igen :O andra gången på två veckor ju :(


Det är fan galet och detta är bara mindre än halva rummet dessutom........fy fan.
Jag fattar det inte, städar en dag å så e det stökigt på kvällen fast jag knappt är hemma, eller är i denna delen av lyan!
Min dubbelsäng är inte ens nån dubbelsäng längre, mer en avlastningsyta.
Näh fy tusan, nog pratat och börja röja !!

Vi hörs senare
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0