Inga ord...om balen alltså.

Inte okej sa jag men ingen lyssnade. Trivs man inte så gör man inte.

Bal igår, eller kortege igår...sen slutade min kväll bättre än jag trott med Daniel :D   Låg där på sängen i en jävla balklänning hahaha, men jag har förälskat mig i den ( sängen alltså )  så ...nästa gång jag e där får danne allt ta soffan ;D

Här kommer en bild iaf, solen i ögonen och inte helt okej...........Fler bilder kommer om nu Kavaljeren fick med min kamera hem. Vad fan vet jag. Men likväl som jag skall pröjsa för hans hotell inatt skall han pröjsa för den bara så han vet det !



- Ganska läskig bild hahah kommer mer sen =)





Tack Freddan för att du kom dit !   Skit kul att se dig ju ! Ses på torsdag å Fredag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0