Inte igen.

Jag skulle börjat halv 11 idag,tror jag, vi brukar liksom det om inte schemat är ändrat. Vaknade kvart över 11 av ett sms från en klasskompis. Men är det inte typiskt att man försover sig när man väl vill gå till skolan.  Jag hade inte hunnit i tid till den lektionen ändå så jag drog till Friskis & Svettis för att spinna lite.

Turismen har redan börjat, slutar halv 4. Tror att Gerd ringde mig idag, men jag missuppfattade datumet från mobilsvar, men jag tror det var idag innan 3 som hon ville se mig ?? Får se. Men men.

Jag skall pallra mig in till stan vid tio i 4 sen möta pappa.
Laddar kamerabatteriet så jag kan ta kort på dagens dresscode.



Hörs sen ha en bra dag och ett skönt sommarlov ni som har det
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0