Leche solar Zanahoria

är namnet på min favvo sololja ! Den innehåller morotsextrakt för att man skall bli extra brun. Köpt i Spanien. Märket är Nivea.





Det har vart en lång dag idag och längre lär den bli.  I morgon skall jag till skolan en snabbis och fixa lite saker.



Här är vecka 23´s schema eller de få dagar som är kvar samt 24:

Onsdag

Åka ner till skolan.
Hem och städa, verkligen stor städa.
Åka till stan, träffa pappa vid Coop.
Handla saker till studenten.
Ta vägen om Majgården på väg hem och beställa tårtor till studenten.
Prova ut smink.

Torsdag

Skola lite snabbt, snabbare än i onsdags.
Hämta´balbiljett.
Hem.
Städa lite till.

Fredag

Va med när Malin springer ut
Va med när Philip, Lange och Alex går ut
MFL.

Lördag

Hämta mattias i Göteborg kl 10.
Äta.
Komma hem hit
Umgås lite, kanske playan ?
Fixa till mig
Gå till Malin för student fest !

Söndag

Bal, Bal och bal.
Allt skall fixas.


v.24

Måndag ?
Tisdag : Joina Malin till twohearts.
Onsdag: hämta möbler, duka m.m
Torsdag : STUDENTEN PARA MIIII =)  08.00 hos Elin s för Skumpafrulle, teatern för avslutning 10.00, 12.30 middag med klassen , 15.00 utspring och fotografering, 16.30 flakåk......21-22 träffas vi hos sara för förfest sen är det det gamla vanliga firandet i Varberg som gäller :D
Fredag: Student fest hos mig.
Lördag: ?? :D


 Nu skall jag krypa ner i bingen.
Sov gott
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0