Malins studentfest 2009.

Nu har jag lite tid över här.
Igår mötte jag och pappa Mattias på stationen.
Så skulle vi till Malin nästan direkt.


Där firades hennes student. Alla var där, och senare kom lillsanne och MEJSAM, det var fan inte igår ! Nej nej det var det inte men det var kul att träffa honom :D

Bilder kommer här, en och en annan film med kanske ...Njut det gjorde jag !

 Malin och Mattias.
 
Mattias, Emelie, malins syster bär på Ammi och malin i hörnet <3


Så var det present dags =)  Mamma eva och malin =)




- Bästa vänner <3 jag ville vara lite fjortis :D


_ Mallans mustang tårta :D   Ingen ville ha däcken, tror dom va rädda för att däcka haha, ne vad dåligt -.-'


- Mattias och Emelie, emme gillar läget ;D


- Emme & Jag :D <3<333

Här sitter Mattias gald i hågen, hahah handklovar på å den sexiga  blå av :P
- Mattias, tönten hahaha söööta killen från norr om tårneälven, hahah handklovarna på.




Eva, Malins mamma håller et fint litet rimtal :D   Kul att höra.


Nu skall jag rusa ner och duscha :D lägger ut kort på klänningen sen :D Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0