Mamma.....

Skrev ju en text där, den kom bara från hjärtat nu hittade jag den låten på Youtube !!
Visste inte ens att den....ja att den fanns.
Men tji fick jag, den är så himla fin, tänker på mamma när jag hör den, skulle vilja göra en cover på den... får se hur det blir med det... här är den iaf :

Jag fick låna en ängel ..... 



Text :

Du log mot mig En sista gång
Du var så lugn Som om du redan gett dig av
Du såg på mig Att jag var rädd Hur kan man nånsin' va' beredd?








Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv I varje andetag
Du togs bort från mig Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
För en stund

Du gav mig allt
Ett hjärta kan
Du lever kvar i mig Så länge livet ger mig tid
Du sa till mig 'Var inte rädd' Men säg mig hur kan man nånsin' va' beredd?




Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv I varje andetag
Du togs bort från mig Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
För en stund Min ängel..
(Jag fick låna en ängel)
Du spred ditt ljus (i mitt liv)
I varje andetag
Du togs bort från mig Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
Jag fick låna en ängel
För en stund






Vad hjälper miljoner ?


Om jag så miljoner tårar gråter

jag än dock aldrig får dig åter!


Om jag så miljoner tankar dig sänder

du än dock aldrig till mig återvänder!


Om jag så miljoner kramar dig vill ge

jag än dock aldrig mer dig i livet får se !







R.I.P Elisabeth- Mamma- Almquist 26/10 08 .........





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0