Middag med pappa & Bettan, biltur, långpromenad i regn och studentplanering =D

Ätit lyxmåltid hemma, Bettan e grymm på mat !!! 
Så skulle jag lämna ett par pumps till Malins syster som går ur skolan i morgon.

Väl hemma gick jag ut med kenzie en långpromenad i ösregnet, smart som man är blev det mysiskläder, stor tröja och vita byxor -.-' Inte det smartaste i världen.

Nu sitter jag och planerar för studenten med pappa och Bettan.

Imorgon åker jag kl 6 från mig så hämtar Clara mig på stationen i Varberg, Så nu skall jag ta och sova =)
Det blir till att pimpa studentflaket i morgon då, jag kan inte lägga ut bilder på flaket men jag skall ta en del på klasskamraterna.

Jag skall om jag hinner även lägga ut bilder på min studentklänning, annars blir det på torsdag morgon.

Kenzie skall med mig ner nu, sitter i köket......

God natt och sov gott
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0