Morgonfika, bästis, piercing i läppen, kungsmässan med Emelie och hem.

Jag åkte in till stan för att räffa Malls :D
För att fördriva tiden lite gick vi och fikade på Café Snäckan. Nomnom.




Sen gick vi till Two Hearts där Malin skulle ta hål i läppen :O   Trodde aldrig att hon skulle det men ibland så !





- Där satt den du Malls, tummen upp för den :D



Så gick vi på Kungsmässan med Malins syster Emelie.  Malin köpte en Mac Flurry som hon hade lite problem att äta :/ tur att vi snodde åt oss typ 40 sugrör eller nåt på donken :P

Pappa hade visst bilder på datorn, på mig och han jag skulle gått på balen med. Sikken tur, sen kommer alla bilder som Malin tagit med. Brott lönar sig sällan :D

Mattepatte Lövgreeen kul att höra från dig, ses på torsdag baby <3 Love you !

Kryssningen som jag och Malin drar på i sommar är snart bokad och klar ?
Någon som vill följa med ?

Nu är jag hemma iaf, skall väl hämta Emelie hos frissan fast jag inte orkar just nu o.O 


Snart student iaf.  Torsdaaag kom nu för tusasn.

Hörs sen Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0