Onsdag ( för att det inte gick att ladda upp igår )

Var det fler än jag som försökte blogga runt nio fast det stod på framsidan att det inte skulle fungera mellan nio och halv tio. Men jag försökte vid 1- 2- 3 men det fungerade inte så nu kommer inl från igår morse/ förmiddag !



Idag skall jag in till stan för att köpa lite grejer till midsommar, man måste ju se lite söt ut iaf. Skall köpa en present till malins föräldrar med !


Skulle allt bra gärna vilja träffa mina vänner idag, blir galen utan dom :/   Det e så skönt att bara kunna vara sig själv och bara skratta åt allt fult vi gör BVFA  <3 Tänk att bara sitta ute och bara ha det så underbart som man kan ha med ER !

Mitt dressing room är på G att bli klart. Alla jackor har flyttat in, väskorna med. Nu behöver jag bara fler hyllor för jag hade visst fler skor än jag visste :O  hehe.

Lite starkare ljus skall jag sätta in med så man hittar bland "trasorna", som pappa kallar dem ! ;D




Gooo å glaaa e jag idaaag :D


- Attans, såret dära under lillfingret kommer från i måndags, tuff rond man gick dära.
Men som man bäddar får man ligga, eller är det den man ligger med som fårbädda ?? Oavsett så hamnade jag ju ovanpå Tobbe   ....Förlåt hahaha ;)


- Har nya slingor, lagom till Midsommar och allt annat spännande :D


- Svennebanan !           Känner att jag härmar en viss bloggare nu XD
Malls u know who ;D

Sommarens favvo techno .....


Spelar den om och om igen, är galen i den !! Massa känslor, och längtan till Mallorca :´(

Hörs sen, ha en toppen dag
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0