Rosa, braveheart, godis, grillat och en pirrande glädje.

Målade just naglarna rosa, älskar den färgen på just det nagellacket. Passar så bra till allt men mest av allt till min sommarbruna hy !
Hittade min Braveheart film i röran, så den skall jag titta på om en stund, älskar verkligen den, den är så sjukt fin. Tänk om nån kille bara kunde komma förbi mitt hus å locka med mig ut, utan något att tänka på, bara vara. Jaja drömma kan man alltid, eller kolla på filmen.
Pappa och jag var i stan och handlade, köpte mig lite morötter och tzasiki <3   det e 100 ggr bättre än godis. 

Så har jag den där pirrande känslan  i magen igen. Vad e det, vad vill den och vart kommer den ifrån ????
Sommaren har mycket att bjuda på.

Tanken på vad som kan hända i Båstad, eller resten av sommaren ger mig rysningar. Jag tänker inte hålla tillbaka på något, jag är trött på att låta den riktiga Malin vara bortglömd, nej dags att damma av det som en gång var.

Vinden för mig dit den vill, känslorna med.
Inte alltid kanske, det blir inte bra då, men hur många gånger har jag inte lyssnat på magkänslan ? Väldigt många och det har alltid blivit fel då.

Hörs
Puss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0