Sommar <3

Jag hoppade av bussen... ville hem å plugga, kunna sitta ute på balkongen eller baksidan och plugga, hellre det är att sitta på ett bibliotek.
På stationen upptäckte jag att bussen jag skulle tagit var en 730 dvs att den inte passerar i närheten av där jag bor, tusan tänkte jag, men vem bryr sig egentligen när vädret är så underbart som idag ? Sagt och gjort tog den bussen och hoppade av i Mariedal i stället.

Sommar ben !
Sommar ben <3


nästan hemma =)

Från paradiset till helvetet, 2 av mina naglar gick just av, ni kanske inte tycker att det är hela världen men jag är så nöjd med att jag kan få långa naglar, och nu var det perfekta för en perfekt manikyr till en perfekt bal !!
Helsikke, jag vill inte ha lösnaglar ju!
Jaja, jag antar att det får bli korta i sommar...lättare att röra sig å så då. Sätt upp ett tält eller slå i en kätting med långa naglar e inte så bra, dessutom slits dom ner av saltvatten och sand. Nepp men jag klipper av de trasiga stackarna och byter från frans maikyr till Rosa =) skall ändå ha det på lördag tänkte jag.

Nu är det Top model7 som gäller sen plugg sen soooool !
Ha en toppen dag
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0