Sommar, sommar sommar <3

Saknar sommaren 06 med grabbarna grus för tusan !!

Har massa minnen, resor, mat, jourdgubbs klet hahah massa mys hade vi. Bäst var ändå när vi smet in till den där bassängen på skolgården i Varberg :D
Minnen minnen, undra om man kommer få lika många underbara denna sommaren ???

Hahah, de bästa är ju ändå, nattdoppen, kallt som fan var det...vem kom på att man skal lbada nattdopp naken ?? Jajaj ett tips e ju att ha bikinin på iaf XD

Och när vi sov på stranden ...För sommarfulla för att gå hem Underbart.

Och så kom den där killen som stal ens hjärta.....

Allt båtåkande ... nä fy tusan vad jag vill tillbaka till min 16/ 17 åriga sommar !!!










Min sommar låt.

Till sommaren blir det jag som ändrar stil iaf.
Blommiga klänningar, ny cykel, sommarblekt hår ( skall färga det )
Somriga flätade samt korkkilklackar  Japp japp =D    Känns som 30 år försent bara men men , sommaren blir vad man gör den till och nu väntar dessutom Båstad över midsommar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0