Studenten 20 11/6 09 :D

Torsdag. Studentdagen.

Pappa körde mig till stationen och jag tog tåget för sista gången i skolsyfte. Underbart !!
Så hämtade Clara upp mig för att åka ut till Elin på Getterön för Champagne frukost, mysigt värre. Det hade kommit en del folk innan vi kom dit men trevligt trevligt var det.

Så traskade vi ner mot hamnen för att ta båten in till stan igen. Men det kom inga båtar så folk ringde sina föräldrar och så, men en båt kom så jag, Falkenbergarn, Carl pedal, Loljohanna och Louie åkte båt, fett najs var det allt.

In på skolan för en snabb kissepaus. Sen tågade vi upp till teatern. Tutade och stökade på andra våning. Sen traskade vi in på Teatern massa najs,äntligen satt man där, längstfram vid scenen.  Jätte trevlig avslutning får jag säga. Dock tog den två timmar !!

Sen hade vi bokat bord på Harrys nomnom massa god mat fick vi och dricka. Hanna och jag tog upp gamla minnen och shottade ! Tummen upp för den va !

Så gick vi tillbaka till skolan, festade till det och njöt. Tog klassfoto bakom tretoppar, i Sociteetsparken.

In till klassrummet en sista gång. Gerd öppnade sian paket och sen gick vi upp på andra våning, öppnade fönstrena och gapade som aldrig förr =) Najs najs. !!

Så var Tu3 först att springa ut. Aaaaaaaahaahhaaaaa Nu var vi fria, fria friiiiaaaa :D
Fick massa fina grejer av släkten och Malin samt Lille danne var där :D Fan vad det gladde mig ! Blev tårögd för tusan.
Jag hade önskat att mamma kunde uppleva detta !! Fan ! Men du var med mig mamma, du var med i mitt hjärta hela tiden !

Sen så rusade jag in på skolan igen för att hämta min Cider oach skumpan som skulle med på flaket. Så träffade jag på Mikael. Maoow kommer sakna han som faaaaaaaan !! 
Han fick min bloggad på nytt så nu hoppas jag att du följer den mikke, eller molle ! 
En bamseeejätte kram fick han !

Sen hoppade vi upp på flaket och gleed genom stan, sen upp till Ps = Peder Skrivares Gymnasieskola och väntade på de där... Massa kul var det och bra musik. Men väl uppe på Ps började det regna o.O Fy fasikken.
Men vi bet ihop och åkte runt i ca 2 h tror jag, hade ingen koll alls.
Trevligt trevligt iaf.

Hoppade av vid sparbankshallen, pappa, malls och danne hämtade upp mig och Falkenbergarn :D

Najs najs, åkte hem och åt pizza. KÄnde det att där var The end med den klassen, där på flaket visste man att det var it.

Men massa kul var det iaf Och riktigt trevligt att vara så glad i mitt liv iaf :D


( Lägger upp bilder i morgon från pappas dator, går lite fortare med det internetet där. Och så kommer bilder från idag, fredagen den 12... med text. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0